انواع صندلی باغی برند دکورز 1

خرید صندلی باغی، یکی از هیجان انگیزترین خریدهای باغ و فضای باز است که می توانید آن را به یک تجربه شیرین و دوست داشتنی تبدیل کنید. در واقع با خرید صندلی راحت و زیبا که دوام و ماندگاری بالایی در فضای باز داشته باشد، خیالتان راحت خواهد بود که همیشه می توانید در باغ و فضای باز، راحت و ریلکس باشید و نگران هزینه های مراقبت و نگهداری از صندلی و مبلمان، تعمیر و تعویض نباشید.

با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با مدل های بی نظیر صندلی باغی از برند محبوب دکورز آشنا سازیم:

 

صندلی باغی برند دکورز

صندلی باغی صندلی حصیری دکورز

برند دکورز یکی از اولین و برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز در ایران است که تنوع صندلی باغی در بین محصولات آن، بسیار چشمگیر است. در واقع برای هر نوع سلیقه و برای هر نوع کاربری، می نوانید صندلی باغی مناسبی را از میان تولیدات این برند انتخاب و خریداری نمایید. نکته مهم، کیفیت بسیار بالای این صندلی هاست که آن را قابل رقابت با محصولات خارجی و وارداتی می سازد.

جنس صندلی باغی برند دکورز:

تمام مدل های مبلمان فضای باز و از جمله انواع صندلی باغی برند دکورز را می توانیم در 2 دسته کلی تقسیم بندی کنیم:

  1. انواع مبلمان و صندلی باغی آلومینیومی
  2. انواع مبلمان و صندلی حصیربافت پلی رتن با اسکلت آلومینیومی

بنابراین تمام انواع مبلمان دکورز دارای جنسی کاملا ضد زنگ و مستحکم می باشد که دوامی طولانی مدت در فضای باز دارد. تمامی محصولات از پروفیل های آلومینیومی باکیفیت و غیر بازیافتی با بهره گیری از فناوری جوش آرگون توسط استاد کارهای مجرب تولید می شوند و برای ایجاد لایه محافظتی بیشتر و افزایش طول عمر مبلمان و صندلی باغی در فضای باز، از روکش رنگ الکترواستاتیک پودری استفاده می شود.

و اما مدل های حصیربافت مبلمان و صندلی باغی دکورز

این الیاف زیبا با تنوع طرح و رنگ بی نظیر، استایلی فوق العاده شیک و متمایز از دیگر انواع مبلمان باغی را فراهم می سازند و به همین دلیل، در تمام دنیا، مبلمان حصیری پلی رتن جزء محبوب ترین انواع مبلمان مخصوص فضای باز محسوب می شود. خاصیت الیاف حصیری برند دکورز این است که:

  • با بهره گیری از فناوری نانو تولید شده اند و باعث استریل و بهداشتی ماندن مبلمان می شوند.
  • دوام آنها به دلیل تولید از بهترین و باکیفیت ترین متریال و مواد اولیه پلیمری، بسیار زیاد و طولانی مدت است و حتی بعد از گذشت سال ها استفاده نیز دچار خرابی یا افت کیفیت و زیبایی نمی شوند.
  • همچنین رنگ به کار رفته در تولید این الیاف نیز دارای کیفیتی بسیار عالی است و در مقابل رطوبت یا تابش مستقیم نور آفتاب، رنگ پریده و کهنه نمی شود.

ویژگی های دیگر انواع صندلی باغی برند دکورز:

  • این صندلی ها دارای یک طراحی زیبا و راحت هستند. مدل های مختلف مبل و صندلی در این برند، کاملا طراحی های راحت و به روزی دارند که باعث لوکس تر شدن چیدمان فضای باز و باغ شما خواهند شد.
  • همچنین در کنار این مبل ها و صندلی های باغی ، می توان از تشکچه و کوسن های رنگارنگ نیز استفاده کرد تا زیبایی و راحتی آنها بیشتر شود.

مدل های مختلف صندلی باغی برند دکورز برای استفاده در:

  • باغ و فضاهای باز خانگی و اختصاصی
  • رستوران های فضای باز
  • تالارها
  • هتل ها
  • محیط های تفریحی عمومی

و… کاربرد دارد. یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به آن اشاره کنیم، امکان انتخاب هر مدل طرح و رنگ مبل و صندلی از این برند است. در واقع می توانید از طریق همین سایت و به صورت آنلاین، صندلی باغی و مبلمان مورد نظر خود را در طرح ها و رنگ های مختلف انتخاب کنید و سفارش دهید. این سفارشی سازی مدل ها و رنگ های مبلمان به این دلیل است که برند دکورز یک تولید کننده داخلی است که با مشتریان مجموعه خود ارتباط مستقیم دارد.

حتی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی در خصوص خرید مبلمان دارید، به طور مستقیم با کارشناسان فروش در این مجموعه تماس برقرار کنید:

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”

مدل های مختلف صندلی باغی برند دکورز

صندلی مدل وایرو

صندلی رتن وایرو

صندلی مدل شامادور

صندلی شامادور

صندلی مدل جوون

صندلی جون دکورز

صندلی مدل جاسمین

صندلی جاسمین

صندلی مدل یوکا

صندلی مخصوص باغ و ویلا

صندلی مدل نارسیس

صندلی مخصوص فضای سبز

صندلی مدل پنسی

صندلی پنسی

صندلی مدل ورونیکا

صندلی مخصوص ویلا و باغ

صندلی مدل ملما

صندلی بدون دسته ورونیکا

صندلی بار مدل بامبو

صندلی بار پشتی دار

6 ویژگی محصولات فضای باز برند دکو رز :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”