ویژگی های سبک کلاسیک مدرن

سبک کلاسیک مدرن در دیزاین و طراحى دکوراسیون داخلى به یکى از زیباترین و محبوب ترین انواع سبک دکوراسیون خانه تبدیل شده که در سال هاى اخیر، توجهات زیادى را به خود جلب نموده است. این سبک، از این جهت که یک سبک بینابینی محسوب می شود، دارای زیبایی و سادگی خاصی است. کسانی که عاشق هر دو سبک کلاسیک و مدرن هستند، از پر و پاقرص ترین طرفدارهای سبک کلاسیک مدرن به شمار می آیند.

با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با ٧ ویژگى مهم در طراحى دکوراسیون سبک کلاسیک مدرن آسنا کنیم:

 

سبک کلاسیک مدرن چیست؟

همواره دو سبک کلاسیک و مدرن به عنوان دو سبک که در تقابل با بکدیگر هستند، معرفى مى شوند. اما سبک کلاسیک مدرن، یک سبک تلفیقى و بینابینی است که جذابیت بسیار زیادى دارد. از آنجا که سبک هاى کلاسیک و مدرن، هر کدام طرفدارن زیاد و مشترکی دارند و این در حالى است که براى خیلى ها، انتخاب یکى از آنها کار دشوارى است، سبک تلفیقى آنها به یک راه چاره اساسی تبدیل شده است.

کلاسیک مدرن، همان سبک کلاسیک است که ساده سازى شده است و از میزان شلوغى ها و طرح هاى کلاسیک از آن کاسته شده است تا ساده تر و مدرن تر به نظر بیاید.

در ادامه، هفت توصیه مهم درباره اجراى سبک کلاسیک مدرن را به شما خواهیم گفت.

 

7 قدم تا اجرای سبک کلاسیک مدرن در دکوراسیون خانه

طراحى داخلى خانه

سبک دکوراسیون کلاسیک مدرن

براى معمارى و طراحى داخلى، باید خیلى محتاطانه عمل کنید تا ابن سبک به درستى اجرا شود. در واقع در این سبک، تمام دیوارها به صورت ساده طراحى مى شوند و از گچ کارى ها و سنگ هاى پر زرق و برق خبرى نیست. اما درب هاى بزرگ و نقش دار، یکى از ویژگى هاى سبک کلاسیک مدرن است تا در کنار سادگى دیوارها، کاملا به چشم بیاید.

همچنین مى توان روى دیوارها از تابلوهاى بزرگ اما به سبک مدرن نیز استفاده نمود.

انتخاب فرنیچر و اثاثیه

بدترین کارى که ارزش سبک کلاسیک مدرن را کاهش مى دهد، استفاده از فرنیچر و اسباب و اثاثیه اى است که بر پایه مد و ترندها عرضه می شوند. باید آیتم هاى خاص و یونیک را انتخاب کنید که هرگز مد نبوده اند، پس هرگز هم از مد نمى افتند. اینطوری، دکوراسیون خانه شما تا سال های سال زیباست و نیاز به هزینه های اضافی برای تغییرات ندارد.

ترکیب هاى دراماتیک

معماری و دکوراسیون داخلی کلاسیک ندرن

اگر مى خواهید به سبک کلاسیک مدرن نزدیکتر شوید، به دنبال خلق ترکیب هاى دراماتیک باشید. احتمالا با یک مثال ساده، خیلى بهتر متوجه منظور ما خواهید شد. مثلا اگر در سالن یک ست نهارخورى قرار مى دهید، بهتر است میز آن کلاسیک با جنسى طبیعى مانند چوب یا سنگ هاى کلاسیک و پرزرق و برق باشد و صندلى هاى آن، کاملا ساده و مدرن انتخاب شود.

این ترکیب ها دکوراسیون داخلى را به یک سب; هنرى خلافاته تبدیل مى کنند.

رنگ دیوارها

رنگ دیوارها باید یک پس زمینه مناسب براى نمایش لوازم موجود در دکوراسیون باشد. بنابراین رنگ سفید و رنگ هاى روشن و خنثى، بهترین انتخاب هستند. همچنین مى توان رنگ دیوارهای جداکننده داخلى را متفاوت انتخاب کرد تا سایه هاى جذاب بیشترى در آن تزریق شود.

از سنگ و چوب کمک بگیرید

حمام و سرویس بهداشتی لوکس و زیبا

مواد طبیعى مانند سنگ و چوب، حلقه مفقوده سبک کلاسیک مدرن هستند. از آنها براى ایجاد یک قالب و بستر سنتى کمک بگیرید تا دکوراسیون مدرن در آنها بیشتر به چشم بیاید. به طور مثال، براى سرویس بهداشتى، از سنگ هاى طبیعى و طرح دار استفاده کنید تا زمینه را شلوغ کنند، آنگاه جلوه اکسسورى ها و لوازم مورد نیاز در سرویس بهداشتى از نوع مدرن و مینیمال، دوچندان خواهد شد.

همچنین مى توانید از کفپوش پارکت چوبى در کنار فرش مدرن استفاده کنید. این ترکیب هم فوق العاده تماشایى خواهد بود.

از به هم ریختگى بپرهیزید

اگر قرار است سبک انتخابى براى طراحى دکوراسیون؛ کلاسیک مدرن باشد، پس لزومی ندارد در انتخاب آیتم هاى لوازم خانه و اکسسورى ها افراط کنید.

مثلا یک دست مبلمان کلاسیک شیک که نمایى شبیه به یک مبلمان عتیقه داشته باشد، به تنهایی آنقدر شلوغ و پر زرق و برق هست که دیگر نیازى به اکسسورى هاى کلاسیک در کنار آن وجود نداشته باشد. در عین حال با انتخاب یک پرده ساده و چند اکسسورى که در هماهنگى کامل با رنگ هاى دکواسیون هستند، می توانید سبک طراحى خود را تقویت کنید و جذابیت مبلمان عتیقه را بالا ببرید.

همه این ها می تواند برعکس هم باشد. مثلا  استفاده از اکسسوری های کلاسیک و عتیقه در کنار مبلمان کاملا مدرن. نکته مهم این است که همه چیز در هماهنگی با یکدیگر باشد و در به کار بردن آیتم ها و نوع آنها، افراط نشود.

صندلی حصیری اپن – انواع صندلی حصیربافت مخصوص آشپزخانه

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان حصیری در ایران است که تمامی محصولات و مبلمان باغی آن از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند و از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شوند. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی می باشند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ست مبلمان فضای باز والنسیا

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”