خرید تاب برای باغ و ویلا و نکاتی برای بهترین انتخاب

یکی از انواع مبلمان و تجهیزات تفریحی باغی که مخصوصا بزرگترها به آن اهمیت زیادی می دهند، خرید تاب برای فضای باز است. در روزهای آفتابی و زمانی که بخواهید کمی استراحت و تفریح داشته باشید، هیچ چیز به اندازه یک تاب زیبا و راحت در باغ نمی تواند به دردتان بخورد. اما اینکه چه مدل تاب و چه جنسی را انتخاب کنید اهمیت زیادی دارد و باید در زمان خرید تاب، به خوبی حواستان را جمع کنید.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولیدکنندگان مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

خرید تاب برای باغ، ویلا و فضای باز

خرید تاب برای باغ

تاب بازی یکی از لذت های دوران کودکی است که خاطره آن در ذهن همه ما وجود دارد و هر چیزی که بتواند این خاطره را زنده کند، قطعا جالب و ارزشمند است. اما منظور از خرید تاب برای باغ و ویلا، به هیچ عنوان تاب های کودکانه که هیجان دارند نیست، بلکه منظور تاب ریلکسی است.

یک تاب مخصوص بزرگسالان که حرکات آن به هیچ عنوان هیجان آور نیست بلکه باعث آرامش و ریلکسینگ می شود. وجود چنین تابی در هر نوع فضای باز و حتی فضای محدود تراس و بالکن بسیار ضروری است؛ زیرا این روش استراحت و ریلکسینگ می تواند استرس ها و خستگی های روزمره را از جسم و جان شما دور کند و شاید هم به همین دلیل است که خیلی از مردم تاب ریلکسی را برای داخل خانه و دکوراسیون داخلی هم استفاده می کنند تا محدود به فضای باز نباشند.

خرید تاب در کنار دیگر مبلمان باغی و تجهیزات فضای باز

آیتم های زیادی برای تکمیل مبلمان و تجهیزات باغی وجود دارند اما خرید تاب یکی از بهترین و پرطرفدارترین آنهاست که در سال های گذشته، فروش بسیار زیادی را در بین محصولات مختلف باغی به خود اختصاص داده است. خرید تاب می تواند جنبه های مختلفی ایجاد کند. یعنی علاوه بر اینکه می توانید روی آن استراحت کنید و یک تاب خوردن آرامش بخش را تجربه نمایید، می توانید به آن به عنوان یک آیتم دکوراتیو هم نگاه کنید و نمای چیدمان در باغ و ویلا را لوکس تر نمایید.

 

خرید تاب برای باغ

صندلی ریلکسی مخصوص فضای باز دکورز

چه مدل تابی بخریم؟ خرید تاب

از همین ابتدا به شما بگوییم که خرید تاب یا دیگر آیتم های فضای باز، نمی تواند تنها از روی مدل و زیبایی آنها باشد! در واقع شما هر مدل که دوست داشته باشید را می توانید انتخاب کنید و بخرید و تنوع تاب برای باغ در بازار نیز کم نیست و برای هر نوع سلیقه ای، مدل های مناسبی پیدا می شود. اما می دانید که خرید تاب یا انواع میز و صندلی باغی باید کاملا هوشمندانه و با توجه به جنس آن انجام شود تا دوام و ماندگاری مناسبی در فضای بیرونی داشته باشد.

اما یک نکته:

اگر به دنبال خرید تاب هستید، باید بدانید که انواع تاب آویزی تخم مرغی از جدیدترین و بهترین انتخاب ها هستند که هم نمای بسیار زیبا و لوکسی در دکوراسیون فضای باز ایجاد می کنند و هم اینکه در تمام دنیا، این مدل تاب از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

چه جنس تابی بخریم؟

درست مانند تمام انواع مبلمان فضای باز، جنس تاب برای باغ هم باید یک جنس مناسب و بادوام باشد. خرید تاب برای باغ هم به اندازه میز و صندلی ها اهمیت دارد و یا حتی بیشتر اهمیت دارد!

زیرا نوع استفاده از تاب ریلکسی به گونه ای است که تمام مدت در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد و حتی در طول استفاده، بارها در گوشه های مختلف فضای باز جابجا می شود (یا حتی بسیاری از مردم ترجیح می دهند در روزهایی که هوا چندان مناسب نیست، از تاب ریلکسی در داخل آپارتمان یا فضای سرپوشیده باغ و ویلا استفاده کنند). بنابراین چنین وسیله پرکاربردی باید از جنس کاملا مقاوم و مستحکم باشد تا آسیبی نبیند و طول عمر مفید طولانی و مناسبی داشته باشد.

خرید تاب برای باغ از جنس حصیری

تاب تخم مرغی حصیری از بهترین و مناسب ترین انواع در بازار است که حتما شما هم مدل های جذابی از آن را در زمان خرید تاب مشاهده کرده اید. برند “دکورز” به عنوان یکی از اولین و برترین تولید کننده های محصولات و مبلمان حصیری در ایران، مدل های متنوعی از تاب ریلکسی حصیری را در بین محصولات خود عرضه کرده است.  جنس این تاب ها هم مانند انواع مبلمان برند دکورز از:

بنابراین با خرید تاب ریلکسی برند دکورز، خیالتان راحت خواهد بود که هیچ مشکلی از بابت دوام، ماندگاری و استحکام این محصولات در فضای باز ایجاد نمی شود.

آیا اسکلت آلومینیومی تاب ریلکسی کاملا پایدار و مناسب است؟

بسیاری از مردم در زمان خرید تاب فکر می کنند که اسکلت فولادی یا آهنی به دلیل سنگین وزن بودن، انتخاب بهتری است و تضمین می کند که تاب سر جای خود پابرجا بماند و واژگون نشود. اما باید بگوییم که چنین اسکلتی به هیچ عنوان در برابر باران و رطوبت مقاومت ندارد و خیلی زود دچار خوردگی می شود و اتصالات آن هم خیلی سریع مستهلک می شود (ضمن اینکه جابجایی آن نیز بسیار سخت و مشکل خواهد بود).

نکته ای که باید اشاره کنیم این است که اسکلت آلومینیومی به اندازه کافی سنگین وزن هست که از واژگون شدن تاب جلوگیری نماید و از طرفی با داشتن روکش رنگ پودری، در برابر رطوبت و بارندگی نیز کاملا مقاوم است.

 

چند نکته درباره خرید تاب برای باغ و ویلا

در زمان خرید تاب ریلکسی باید به کیفیت ساخت آن توجه کنید تا اتصالات و بدنه تاب کاملا مستحکم و مقاوم باشد و استفاده از آن خطری در پی نداشته باشد.

بالشتک های تاب ریلکسی از اهمیت زیادی برخوردار است. این بالشتک ها هم باید از جنس بادوام و مقاوم باشند و همچنین به اندازه کافی نرمی و راحتی داشته باشند.

اگر شما هم قصد خرید تاب حصیری پلی رتن دارید، خوب است که به ست بودن رنگ و بافت حصیرها با مبلمان باغی خود اهمیت بدهید و سعی کنید همه چیز را در هماهنگی با هم انتخاب کنید.

مکان نصب و استفاده از تاب ریلکسی را قبل از خرید تاب مشخص کنید. یک مکان مسطح و مناسب که احتمالا می تواند به یک نقطه کانونی در فضای باز تبدیل شود.

در زمان خرید تاب، قیمت را ملاک کیفیت قرار ندهید. در واقع محصولات داخلی باکیفیت می توانند قیمت کمتری نسبت به محصولات وارداتی بی کیفیت داشته باشند و صرف خارجی بودن محصولات، تضمین کننده دوام، کیفیت و ماندگاری آنها نیست.

داشتن ضمانت و گارانتی به همراه محصولات باغی از جمله در خرید تاب برای باغ و ویلا، باعث می شود خیالتان از بابت کیفیت آنها راحت باشید.

 

آشنایی با کیفیت برتر مبلمان حصیری پلی رتن – برند دکورز

ست میز صندلی برای حیاط ویلا

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912