مبلمان استخری و مبلمان کنار استخر

قطعا هیچ چیز به اندازه یک استخر در محوطه فضای باز و از آن مهمتر، مبلمان استخری و انواع تخت کنار استخری و… نمی تواند یک تفریح عالی را برایتان رقم بزند. به همین خاطر است که تجهیزاتی مانند تخت کنار استخر، مبلمان و… تا این اندازه محبوبیت پیدا کرده اند. زیرا باعث می شوند در کنار استخر، راحت تر باشید و بهتر بتوانید خستگی درکنید.

با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیربافت پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

بهترین و مناسب ترین انواع مبلمان کنار استخر

مبلمان پلی رتن کنار استخر

مسلما قبل از اینکه بخواهید هر محصولی را برای استفاده در فضای باز خریداری کنید، به جنس و کیفیت آن توجه زیادی خواهید کرد. درباره انواع تجهیزات و مبلمان کنار استخر، کمی حساسیت بیشتر است زیرا آب و رطوبت اطراف استخر بسیار بیشتر از باقی قسمت های باغ و فضای باز است و از طرفی، مبلمان کنار استخر باید خیلی ویژه تر انتخاب شوند. چرا؟

چون شما آنها را برای یک استراحت یا تفریح عالی می خواهید که با مبلمان و میز و صندلی تراس و بالکن، متفاوت است. در فضاهایی مانند بالکن و تراس، احتمالا یک نشستن ساده هم می تواند حال شما را جا بیاورد اما در کنار استخر، یک ریلکسیشن واقعی و آرامش بخش نیاز دارید. خلاصه اینکه برای کنار استخر، بهتر است انواعی از مبلمان زیر را انتخاب و خریداری نمایید:

تخت کنار استخری:

مدل های بسیار متنوعی برای خرید تخت استخری وجود دارد. مخصوصا در میان تولیدات برند دکورز، یکی از بهترین تنوع ها را در محصولات کنار استخری شاهد هشتیم که مدل های متنوع تخت در آن به چشم می خورد. انواع تخت ریلکسی ضدآب و ضد زنگ با رنگ پودری و انواع تخت حصیربافت با مدل های مختلفی که قطعا یکی از آنها به درد دکوراسیون کنار استخر شما می خورد.

خرید تخت استخری برند دکورز

ملبلمان راحتی و یا میز و صندلی ساده:

اگر قرار است در کنار استخر خود به معاشرت های دوستانه و هم صحبتی های خصوصی بپردازید، ست های دونفره بهترین انتخاب هستند. ممکن است به مبلمان کامل و میز و صندلی های پر تعداد هم نیاز داشته باشید، اما همیشه به یک ست دونفره زیبا در کنار استخر نیاز خواهید داشت و می توانید فضای آن را از باقی قسمت های اطراف استخر جدا کنید تا حریم خصوصی بیشتری داشته باشد.

مبلمان راحتی هم انتخاب بسیار خوبی برای اطراف استخر است. مخصوصا برای محوطه های کوچک که جا برای چیدن انواع مبلمان وجود ندارد، انتخاب مبلمان راحتی کمک می کند بهتر استراحت کنید و راحت تر باشید.

انواع میز و صندلی باغی و ست نهارخوری:

میز و صندلی باغی و یا ست های نهارخوری هم انتخاب بسیار خوبی هستند. در واقع یکی از تفریحات فضای باز، غذا خوردن است و البته مهمانی گرفتن در آنجا که حتما در کنار استخر، لذت بیشتری دارد. معمولا هوای اطراف استخر و همچنین حال و هوای آن، احساس نشاط بیشتری ایجاد می کند. به همین خاطر، چیدن مبلمان نهارخوری در کنار استخر، ایده بسیار دوست داشتنی و هوشمندانه ای است.

تاب ریلکسی:

یکی دیگر از انواع مبلمان کنار استخر، تاب های ریلکسی هستند که آرامش بسیار خوبی را در این فضا نصیبتان خواهند کرد.

بهترین جنس مبلمان کنار استخر

مبلمان استخری باید جنس بسیار مقاومی داشته باشد. در بین مدل ها و جنس های متعددی که برای فضای باز تولید می شوند، محصولات آلومینیومی و  پلی رتن بهترین انتخاب هستند زیرا اختصاصا برای استفاده در فضای باز و شرایط آب و هوایی مختلف (از بارانی تا داغ و آفتابی) ساخته شده اند.

اگر شما به مبلمان چوبی علاقه دارید و نمای چوبی را برای مبلمان استخری خود می پسندید، باید بدانید که نیاز به مراقبت و نگهداری بسیار زیادی دارند و با این حال، دوام و ماندگاری آنها در فضای باز، کمتر از باقی انواع مبلمان استخری است.مبلمان فضای باز پلی رتن در برابر عوامل مخرب زیر کاملا مقاوم می باشد:

  • اشعه آفتاب
  • باران و رطوبت
  • باد و طوفان
  • گرد و خاک و آلودگی های محیطی دیگر

چیدمان مبلمان استخری

چتر و سایبان چتری

برای چیدمان مبلمان استخری، خیلی سخت گیرانه عمل نکنید. در واقع هر نوع چیدمانی می تواند مناسب باشد زیرا فضای اطراف استخر، فضای خاصی است. برخی ها دوست دارند رو به آب بنشینند و برخی دیگر، درخشش نور در آب استخر را آزاردهنده می دانند و ترجیح می دهند با زاویه یا پشت به آن بنشینند. بنابراین:

می توانید برخی از مبلمان استخری را رو به استخر و برخی دیگر را پشت به استخر بچینید تا انتخاب مناسبی برای همه وجود داشته باشد.

فضای بین لبه استخر و مبلمان استخری، باید فضای مناسب و ایمنی باشد تا هم از سقوط در آب استخر جلوگیری شود و هم اگر جنس مبلمان به طور کامل در برابر آب مقاوم نبود، باعث آب خوردن و خیس شدن مبلمان نشود.

در کنار مبلمان استخری، حتما از اکسسوری های مخصوصی همچون چتر و سایبان چتری کمک بگیرید. به دلیل بازتاب نور از آب و همچنین تاثیر آب در قوی تر شدن تابش نور خورشید، استفاده از چتر و سایبان در اطراف استخر برای جلوگیری از آفتاب سوختگی الزامی است.

برای فصل های سرد، قرار دادن یک آتشدان یا بخاری باغی، باعث می شود هوا برای نشستن و استفاده از محوطه و فضای اطراف استخر مساعدتر شود. چیدمان مبلمان در کنار آتشدان، فضای زیباتری ایجاد می کند. بهتر است مبل ها و صندلی را دورتادور آتشدان بچینید یک دورهمی صمیمانه ایجاد کنید.

ست بار و نوشیدنی در کنار استخر:

و اما یکی دیگر از محبوب ترین لوازمی که می توانید از آن به عنوان مبلمان استخری استفاده کند، میز و صندلی های مخصوص بار است. سرو نوشیدنی در کنار استخر در هر فصلی، بسیار لذت بخش و دلچسب است. به همین خاطر، استقبال از میز بار در کنار استخر در سال های اخیر، خیلی زیاد بوده است. برند دکورز نیز دارای انواع مختلفی از میز بار استخری است که پیشنهاد می کنیم با کلیک بر روی لینک زیر، مدل های متنوع و شرایط خرید آن بررسی نمایید.

خرید تخت استخری برند دکورز

خرید مبلمان باغی ضدآب با دوام و طول عمر طولانی در فضای باز

مبلمان باغی ایرانی دکورز

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”