مزایای ساخت آبنما

برای ساخت آبنما در فضای باز، دلایل زیادی را می توان گفت ولی شاید اصلی ترین دلیل آن، صدای آب و احساس یک طبیعت واقعی باشد که بیشتر مردم عاشق آن هستند. ولی باید بگوییم ساخت آبنما مزیت های خیلی بیشتری هم دارد.

پس با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با مزایای ساخت آبنما در فضای باز آشنا سازیم:

 

آبنمای خانگی و ساخت آبنما در فضای باز

از قدیم تاکنون، مردم همیشه آب و بودن در کنار آن را دوست داشته اند و همیشه ترجیح داده اند در جایی در نزدیکی آب زندگی کنند. البته این علاقه، تنها به دلیل وابستگی به آب نیست بلکه آب باعث ایجاد سرزندگی، پاکی، درخشندگی و لطافت می شود و بودن در کنار آن، آرامش و سرمستی خاصی به انسان می دهد.

در گذشته، آبنما تنها در مکان های عمومی به کار برده می شد اما با گسترش استقبال مردم از داشتن یک فضای باز اختصاصی، علاقه آنها به ساخت آبنما نیز افزایش پیدا کرد. به همین خاطر انواع آبنما در فضاهای باز خصوصی و حتی در داخل خانه با سایز کوچکتر ساخته می شود تا همه بتوانند در طول زندگی روزمره از زیبایی ها و مزایای آن بهره ببرند.

سبک های ساخت آبنما در فضای باز

برای ساخت آبنما، می توان هزاران مدل و طراحی بی نظیر ایجاد کرد. در واقع این یک کار سلیقه ای است. اما سبک هایی که برای آن وجود دارد، محدود هستند. پس بهترین کار این است که اول از همه، سبک طراحی آبنما را انتخاب کنید تا راحت تر بتوانبد از میان مدل های متنوع آبنما، یکی را انتخاب کنید. سبک های طراحی و ساخت آبنما:

سبک طبیعی با استفاده از متریالی مانند سنگ و تخته سنگ و…

آبنمای طبیعی

سبک سنتی به صورت حوض و فواره

ساخت آبنمای سنتی

سبک مدرن

آبنمای مدرن

 

مزایای ساخت آبنما در فضای باز

  1. وجود آب در هر محیطی باعث می شود که گرمای هوا جذب شود و محیط اطراف خنک تر شود و دمای دلپذیرتری پیدا کند. این ویژگی باعث می شود در فصل هایی که هوا گرم است، آبنما به یک آیتم عالی برای تعدیل کردن دما تبدیل شود.
  2. گرمای جذب شده توسط آب، صرف تبدیل بخشی از آن به بخار آب می شود. قطرات و بخار آب پراکنده در هوا مانند یک فیلتر عمل می کنند و گرد و خاک و آلودگی های محیطی را جذب و در نتیجه هوا را تصفیه می کنند.
  3. حرکت مداوم آب در آبنما باعث آزاد شده مولکول های O2 می شود. بنابراین در کنار یک آبنما، هوا کیفیت بهتری از لحاظ میزان اکسیژن دارد.
  4. آبنما باعث لوکس تر شدن دکوراسیون یک فضای باز می شود و این موضوع در زمان فروش آن ملک نیز تاثیر مثبتی در افزایش قیمت خواهد داشت.
  5. ساخت آبنما در فضای باز می تواند یک نقطه کانونی در آن محسوب شود. یعنی می توان مبلمان باغی را در نزدیکی آن چید تا از زیبایی آن لذت بیشتری برد و همچنین یک پس زمینه بسیار زیبا و دوست داشتنی در فضای باز ایجاد می کند.
  6. در کنار هم قرار دادن آبنما و گیاهان سرسبز زیبا، حس طبیعت گرایانه خاصی در فضای باز ایجاد می کند.
  7. شنیدن صدای آب و تماشای منظره سرسبز باعث بهبود روحیه و تقویت خلق و خوی افراد می شود و استرس را کاهش می دهد.
  8. جریان آب باعث کاهش آلودگی های صوتی می شود.
  9. ساخت آبنما در فضای باز، نیاز به نگهداری خاصی ندارد و هزینه های تعمیر و نگهداری آن نیز پایین است.
  10. آبنما را می توان با هزینه های کم تا زیاد بسته به سلیقه و فضایی که در اختیار دارید بسازید. ضمن اینکه مدل های بسیار زیادی وجود دارد و دستتان در انتخاب نوع آبنما باز است.

مبلمان ویلایی لوکس ساخت ایران – بهترین تجهیزات باغى

 

مبلمان فضای باز جنس خوب از کجا بخریم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی ویلا و باغ ویلا نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

 

مبل ویلایی رتنبرند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912