مبلمان فضای باز

یکی از مشکلاتی که ممکن است در فصل بهار و همچنین فصل پاییز برای مبلمان فضای باز ایجاد شود، خیس شدن آنهاست. در واقع خیس شدن مبلمان فضای باز می تواند سلامت و طول عمر آنها را تحت تاثیر قرار دهد و آنها را در معرض تخریب و فرسودگی قرار دهد. البته در ادامه خواهیم گفت که این تخریب و آسیب بیشتر به سمت کدام انواع مبلمان باغی متمایل است تا بتوانید بیشترین مراقبت را از آنها داشته باشید.

پس با ما در “دکورز”یکی از برترین و اصلی ترین قطب های تولید مبلمان مخصوص فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

چرا جلوگیری از خیس شدن مبلمان فضای باز مهم است؟

جلوگیری از خیس شدن مبلمان فضای باز

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + 54 مدل جذاب مبلمان باغی

 

 

از قدیم تاکنون، همه مردم با آسیب ها و تخریب های ناشی از رطوبت و آب گرفتگی لوازم مختلف آشنایی دارند و همواره به گونه ای تلاش کرده اند تا از نفوذ آب و رطوبت در لوازم زندگی جلوگیری کنند. مبلمان فضای باز نیز یکی از همین لوازم ارزشمند زندگی است که به دلیل گران قیمت بودن، نیاز به مراقبت زیادی دارد. ضمن اینکه همه می دانیم مبلمان باغی در فضای باز استفاده می شود و عوامل مخرب در فضای باز بسیار شدیدتر و بیشترند. از جمله رطوبت و آب!

نفوذ رطوبت و آب در مبلمان باغی باعث می شود در آنها خرابی ایجاد شود. مثلا اینکه خیس شدن مبلمان فضای باز باعث:

  • زنگ زدن قسمت های فلزی و همچنین اتصالات فلزی آن می شود.
  • باعث باد کردن قسمت های چوبی و از بین رفتن ساختار آن می شود.
  • باعث رشد میکروب ها و قارچ در بدنه مبلمان می شود که خود این میکروب ها و قارچ ها نیز به نوعی باعث تخریب و خرابی در مبلمان می شوند.

به همین دلایل، جلوگیری از خیس شدن مبلمان فضای باز بسیار مهم است. زیرا عواملی که باعث خیس شدن مبلمان فضای باز می شوند نیز متعدد هستند. مثلا:

  • بارندگی های فصلی در بهار و پاییز
  • بالا بودن میزان رطوبت طبیعی موجود در هوای بعضی مناطق (مناطقی با آب و هوای شرجی)
  • پاشیدن آب استخر به اطراف و خیس شدن مبلمان فضای باز
  • پاشیدن آب در جریان آبنماهای موجود در فضای باز به مبلمان و تجهیزات اطراف
  • شستشوی مبلمان به صورت وسواس گونه و یا ریختن بیش از حد آب و مایعات روی مبلمان باغی
  • و..

راهنمای خرید میز ناهار خوری مخصوص باغ و فضای باز

 

برای جلوگیری از خیس شدن مبلمان فضای باز چه کنیم؟

کاور مبلمان فضای باز

کمک گرفتن از یک سقف ساده اما مطمئن

سایبان چتری می تواند ایده خوبی باشد اما یادتان باشد که سایبان چتری هر چقدر هم ضد آب باشد، در برابر بارندگی های طولانی مدت مقاوم نیست و بیشتر برای جلوگیری از تابش نور خورشید مناسب است و آن هم برای استفاده موقتی و جابه جایی آسان در باغ. یکی از مطمئن ترین روش های جلوگیری از خیس شدن مبلمان فضای باز، ساخت آلاچیق یا یک سقف مناسب در فضای باز است. این طوری با خیال راحت می توانید مبلمان را در زیر آلاچیق بچینید و در تمام طول سال آن را در همان جا رها کنید.

استفاده از کاورهای ضدآب

یکی دیگر از روش های جلوگیری از خیس شدن مبلمان فضای باز، استفاده از کاورهای ضدآب است که کمک می کند مبلمان سالم تر باقی بمانند. در روزهایی که از مبلمان استفاده نمی کنید، آنها را کاور کنید تا سالم و تمیز باقی بمانند. حواستان باشد که درزهای کاور مبلمان پاره و نفوذپذیر نباشند.

دور کردن مبلمان از منابع آب

اگر در فضای باز، استخر یا آب نما دارید، سعی کنید مبلمان را در قسمت هایی دورتر قرار دهید تا پرش آب باعث خیس شدن و همچنین باعث تجمع آب در قسمت هایی از آن نشود.

عدم شستشوی وسواس گونه مبلمان

مبلمان فضای باز نیازی به شستشوی زیاد ندارد. اگر زود به زود کثیف می شود، می توانید آن را با دستمال کشیدن تمیز کنید. اما اگر در استفاده از آن خیلی بی احتیاطی می کنید و مواد غذایی و مایعات روی آنها می ریزید، چاره آن شستن نیست، زیرا این شستشوها و خیس شدن مبلمان فضای باز می تواند خیلی زود آن را از پا دربیاورد. بهتر است احتیاط تان را بیشتر کنید و یا از کاورهای پارچه ای ضخیم استفاده کنید تا مبلمان کثیف نشود.

دو نکته بسیار مهم:

در صورت خیس شدن مبلمان فضای باز، حتما اجازه دهید مبلمان در هوای آزاد خشک شود. باقی ماندن رطوبت و آب در مبلمان می تواند آسیب زننده تر باشد. پس اگر مبلمان را شستید یا به هر دلیلی خیس شد، باید اجازه دهید کاملا خشک شود. بهترین روش خشک کردن مبلمان، در هوای آزاد و به صورت وارونه (مبلمان را واژگون کنید) است.

مبلمان چوبی و مبلمان آهنی بیشترین آسیب پذیری را در برابر خیس شدن دارند. بنابراین باید از آنها به صورت کامل مراقبت کنید و اجازه ندهید دچار آسیب و تخریب شوند. اگر خیلی حوصله مراقبت و جلوگیری از خیس شدن مبلمان فضای باز ندارید، بهترین کار این است که مبلمان ضدآب بخرید. در این صورت از خیس شدن مبلمان هراسی نخواهید داشت، زیرا چنین مبلمانی به مراقبت زیادی نیاز ندارد و با رعایت چند نکته حداقلی، می توانید تا سال های سال از آن در فضای باز استفاده کنید.

جدیدترین مدلهای کاور کوسن برای دکوراسیون مبلمان باغی

 

خرید مبلمان باغی ضدآب با طول عمر طولانی در فضای باز

مبل ویلایی رتن

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912