راهنمای خرید میز ناهار خوری

هیچ چیز هیجان انگیزتر و لذت بخش تر از غذا خوردن در فضای باز نیست. پس چنین لذتی به یک میز ناهار خوری عالی و درجه یک هم نیاز دارد که تا سال های سال بتوانید از آن استفاده کنید و مشکلی هم پیش نیاید. چرا که خرید مبلمان و لوازم باغی نیاز به حساسیت بیشتری دارد و ما در ادامه شما را به طور کامل در اینباره راهنمایی خواهیم کرد.

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

چرا خرید میز ناهار خوری مهم است؟

ست نهارخوری فضای باز

خیلی از مردم هستند که از رفتن به رستوران های فضای باز و غذا خوردن در آن لذت می برند و با این روش، هم استرس های زندگی روزمره و کاری را کاهش می دهند و هم اینکه از بودن در کنار خانواده و دوستان و آشنایان خود لذت می برند. حالا فکر کنید که بتوانید در فضای باز کوچک اطراف خانه مانند حیاط، پاسیو، تراس یا روف گاردن و یا البته در یک مکان دورتر مانند باغ و ویلای شخصی، بتوانید این امکان را به طور دائمی فراهم کنید!

یعنی بدون نگرانی از هزینه های رستوران رفتن و تعیین یک زمان مناسب برای آن، به راحتی در حیاط خانه یا تراس آپارتمان تان (با راحتی تمام) هر موقع که خواستید، وعده های غذایی را در فضای باز میل کنید. تازه باید بگوییم که این فضای باز می تواند در مهمانی ها، جشن ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه به یکی از دنج ترین و دوست داشتنی ترین قسمت های خانه تان تبدیل شود.

قبل از خرید میز ناهار خوری به چند سوال پاسخ دهید:

خانواده شما چند نفر هستند؟

آیا تمایلی به برگزاری مهمانی های نهار و شام در فضای باز دارید؟

متراژ فضای باز در دسترس شما چقدر است و قرار است برای چه متراژی میز و صندلی نهارخوری بخرید؟

به چه مدل میز و صندلی علاقه دارید و کدام سبک را می پسندید؟

با پاسخ به هر یک از سوال های بالا، به سادگی می توانید یک ست نهارخوری مناسب را خریداری کنید.

 

جزئیات خرید میز ناهار خوری مخصوص فضای باز

تعداد صندلی ها و ظرفیت نشستن

اینکه یک میز ناهار خوری 4 نفره یا 6 نفره یا 8 نفره بخرید، کاملا به نیاز شما و همچنین متراژ فضای بیرونی بستگی دارد. اگر فضای بیرونی کاملا بزرگ است و شما هم مهمانی گرفتن در فضای باز را دوست دارید، یک ست نهارخوری 8 نفره بسیار عالی است. اما نگران نباشید، حتی برای نقلی ترین فضاها هم میز نهارخوری مناسب وجود دارد و می توانید یک ست نهارخوری دونفره شیک و زیبا را در هر کجا حتی بالکن آپارتمان جا دهید.

سبک طراحی و مدل ست نهارخوری

مدل های مخلفی از میز و صندلی غذاخوری در بازار وجود دارد که هر کدام زیبایی خاص خودشان را دارند. اما توصیه ما این است که به جای توجه 100 درصدی به شکل و شمایل آنها، به کاربردهایی که می توانند داشته باشند هم توجه کنید. بگذارید با یک مثال، منظورمان را روشن تر بیان کنیم:

خیلی از مردم برای خرید مبلمان فضای باز جنس خوب، محدودیت های کمبود جا و یا کمبود بودجه دارند. ما همیشه به آنها توصیه می کنیم به جای تمرکز روی خرید مبلمانی با کیفیت پایین و یا مبلمانی که مدل و سبک آن را دوست ندارند، روی خرید های هوشمندانه و چند منظوره تکیه کنند. یعنی چه؟

به دو مدل میز ناهار خوری پایین توجه کنید:

1. میز ناهار خوری برند دکورز با صندلی های بزرگ و کاملا رسمی (در ست های 2 تا 8 نفره)

رستوران فضای باز

2. میز ناهار خوری برند دکورز با صندلی های ظریف و کاربردی (در ست های 2 تا 8 نفره)

میز و صندلی نهارخوری

شما با انتخاب مدل اول، می توانید هم یک میز نهار خوری عالی و شیک داشته باشید و هم اگر محدودیت جا دارید، با تعویض میز و قرار دادن یک میز جلو مبلی، می توانید آن را به یک دست مبلمان نشیمن عالی تبدیل کنید.

اما انتخاب مدل دومی، می تواند به شما در داشتن تعداد بسیار زیادی صندلی و مبل کمک کند. این طوری می توانید مهمانی های بزرگ و پرجمعیت بگیرید و با داشتن چنین صندلی های ظریف و کاربردی، مشکلی از بابت کمبود ظرفیت و تجهیزات نخواهید داشت.

 

چند نکته درباره خرید میز ناهار خوری فضای باز

میزصندلی-وایرو-800x800

  • راحتی صندلی ها، ارتفاع مناسب آنها و همچنین ارتفاع میز، یکی از مهمترین نکات است. بعضی ها میز و صندلی با ارتفاع استاندارد را می پسندند (مخصوصا اگر افراد کوتاه قد و کودکان از آن استفاده کنند) و بعضی ها میز و صندلی با ارتفاع بلندتر را می پسندند. به هر حال این شما هستید که تعیین می کنید چه مدلی مناسب تر است.
  • اگر میز و صندلی با ارتفاع بلند را می پسندید، می توانید یک انتخاب جالب دیگر هم داشته باشید.  انواع ست بار و میز کافی دقیقا همین ویژگی را دارند و اتفاقا فضای کمی را اشغال می کنند. یعنی با خرید میز بار، می توانید با یک تیر دو نشان را بزنید. استفاده از این میزهای بار در مهمانی ها و همچنین برای فضاهای آپارتمانی مانند بالکن و تراس بسیار ترند شده است.
  • قبل از خرید، راحتی نشیمن صندلی ها، داشتن پشتی مناسب و همچنین داشتن دسته و بالشتک های نشیمنی را بررسی کنید تا بعدا دچار ناراحتی و پشیمانی نشوید.
  • رنگ و جنس میز ناهار خوری هم مهم است. اگر مبلمان دیگری دارید، حتما آنها را به صورت ست، از یک رنگ و یک جنس انتخاب کنید.
  • پایه های میز و همچنین پایه های صندلی باید قطر کافی داشته باشند تا بتوانند وزن زیاد را تحمل کنند.
  • انواعی از مدل های میز ناهار خوری دارای یک نیمکت هم هستید که می تواند انتخاب بسیار خوبی برای خانواده های پرجمعیت باشد. ضمن اینکه این مدل ها، تنوع خیلی خوبی دارند و برای کسانی که سلیقه خاص پسند دارند، خیلی عالی است.

و اما جنس میز ناهار خوری…

میز ناهار خوری برای فضای باز از جنس های مختلفی ساخته می شود. اما از آنجا که تمام این انواع برای کاربرد در فضای بیرونی و شرایط موجود در آن مناسب نیستند، باید سعی کنید تا یک جنس مناسب و با هماهنگی و مقاومت بالا را تهیه کنید. تنها در این صورت است که می توانید تا چندین سال از میز و صندلی غذاخوری با خیال راحت در فضای باز استفاده کنید و نگران صدمات و آسیب هایی مانند نور خورشید و رطوبت و پوسیدگی ها و همچنین وزش باد و طوفان نباشید.

انواع میز و صندلی نهارخوری بر اساس جنس و مواد مصرفی در تولید آن

میز ناهار خوری چوبی

این ست ها نمای بسیار زیبا و جذابی دارند اما متاسفانه یکی از نامناسب ترین انواع برای استفاده در فضای بیرونی هستند و بسیار آسیب پذیر هستند و خرید آنها، مراقبت های سخت گیرانه ای را نیاز دارد که احتمالا هر کسی از پس آن برنمی آید.

میز ناهار خوری پلاستیکی

تنها ویژگی قابل توجه در این نوع میز غذاخوری؛ ارزان قیمت بودن آنهاست که البته می دانید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست و هیچ گرانی هم بی حکمت نیست. این نوع مبلمان در فضای باز، خیلی زود کهنه و از کار افتاده می شوند و به هیچ عنوان نمای زیبا و جالبی ندارند.

میز ناهار خوری آهنی

همین که نام آهنی به میان می آید، زنگ زدگی و سنگینی بیش از حد هم در ذهن ها مسجم می شود که خب البته درست هم است. مبلمان آهنی علاوه بر این مشکلات، تنوع زیادی هم ندارد و در طول سال های گذشته، بسیار تکراری شده است.

میز ناهار خوری حصیری پلی رتن

این نوع میز ناهار خوری یکی از مناسب ترین و کاربردی ترین انواع ست های نهارخوری و مبلمان فضای باز محسوب می شود. جنس این نوع مبلمان از حصیر مصنوعی از جنس پلیمر پلی رتن است که هم نمای زیبا، لوکس و کاملا نزدیک به انواع مبلمان حصیری طبیعی (با تنوع بسیار زیاد) را ایجاد می کند و هم اینکه به دلیل دوام و ماندگاری بسیار بالایی که دارد، برای استفاده در شرایط موجود در آب و هوای بیرونی، بسیار عالی و ماندگار است.

ضمن اینکه باید اشاره کنیم این نوع مبلمان با داشتن اسکلت آلومینیومی ضدزنگ و با روکش پودری الکترواستاتیک، بسیار مقاوم است و وزن مناسبی هم دارد.

 

مبلمان فضای باز باکیفیت و زیبا از کجا بخریم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

نیم ست ورونیکا فروشگاه دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج:5641 324 0912