سان روم یا سان روم گاردن

جایگاه تفریحات خصوصی و خانوادگی در اطراف و گوشه و کنار محل زندگی، ویلا، باغ و… ، گسترش و ارزشمندی بسیار زیادی پیدا کرده و سان روم گاردن، از آن دسته اصطلاحات تقریبا جدید است که آشنایی با آن، برای کسانی که به داشتن چنین امکاناتی در فضای باز خود علاقه دارند، خالی از لطف نیست.

با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان مخصوص فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با معنای سان روم گاردن و ویژگی ها و مزایای آن، آشنا سازیم:

 

sunroom  – سان روم چیست؟ sunroom garden – سان روم گاردن یعنی چه؟

سان روم گاردن با مبلمان حصیری ویکر

داشتن فضاهای باز مانند باغ، باغچه و یا حتی یک حیاط بزرگ در خانه، موهبت بسیار بزرگی برای خانواده هاست. به همین خاطر، افراد با ایده های مختلف، سعی در بهره برداری درست و حداکثری از این فضاها دارند. سان روم یا سان روم گاردن نیز یکی از همین ایده هاست.

سان روم یا اتاق آفتابی، یک اتاق یا کلبه شیشه ای است. شاید بتوانیم ساخت آن را با پرگولا شبیه بدانیم اما پرگولایی که در و پنجره دارد، و دور تا دور آن و همچنین سقف آن، پوشیده از شیشه می باشد. سان روم گاردن در میان باغ یا حیاط سرسبز ساخته می شود. چون دورتادور آن شیشه ای است، با فضای سبز اطراف ارتباط بصری موثری برقرار می کند.

  •  این اتاق آفتابی – شیشه ای، باعث می شود تا در فضای باز، بتوان تفریح، دورهمی، مهمانی و اوقات فراغت بهتر و باکیفیت تری را تجربه کرد.
  • خرید مبلمان راحتی فضای باز، یکی از کارهایی است که باعث می شود در سان روم، فضای راحتی، استراحت و معاشرت خوبی به دست آورید.

 

مزایای ساخت سان روم گاردن

سان روم چیست؟

اگر بخواهیم به درستی مقایسه کنیم، باید سان روم گاردن را با آلاچیق و پرگولا بسنجیم. این سازه شیشه ای، عملکرد بسیار بهتری نسبت به آلاچیق و پرگولا دارد و کمک می کند تا سیستم های سرمایشی و گرمایشی که در فضای باز استفاده می کنیم، به طرز موثرتری به تعدیل دما کمک کنند.

مزیت های سان روم گاردن:

  1. سرمای زمستان و گرمای تابستان را قابل تحمل می کند.
  2. ارتباط نزدیک و موثری با گیاهان و فضای سبز و پوشش گیاهی اطراف باغ و ویلا و… را امکان پذیر می کند.
  3. مکان بسیار مناسبی را برای چیدمان مبلمان باغی و تجهیزات دیگر فراهم می کند.
  4. از مبلمان باغی و انواع تجهیزات باغی در برابر سرما و گرما و بارندگی، محافظت می کند.
  5. زیباست و به این دلیل که امکانات زیادی در اختیار افراد قرار می دهد، می تواند قیمت ملک را بالاتر ببرد.

 

انواع سان روم

چیدمان مبلمان در سان روم

اتاق آفتاب

این نوع سان روم، تنها یک اتاق شیشه ای ساده است که چسبیده به بنای ساختمان احداث می شود و تنها از داخل آن ساختمان، دسترسی و کاربرد دارد.

سان روم چهار فصل

فرقی نمی کند که این نوع سان روم در کجا ساخته شود. زیرا دارای دسترسی بیرونی و داخلی مستقل است. این نوع سان روم چون یک استفاده 4 فصل دارد، به سیستم های گرمایشی و سرمایشی مجهز می باشد.

گلخانه

حتما متوجه شده اید که سان روم گاردن شبیه به یک گلخانه است. پس اگر قرار باشد چنین اسمی را به آن بدهیم، باید حتما علاوه بر سیستم های گرمایشی و سرمایشی، به تجهیزات اندازه گیری دما، رطوبت و سنجش نور و… برای پرورش گیاهان مختلف نیز مجهز باشد. مسلما گلخانه ها نمی توانند برای استراحت مورد استفاده قرار بگیرند و کاربرد تجاری دارند.

آیا مبلمان آلومینیومی فضای باز برای داخل خانه هم مناسب است؟

 

محل ساخت سان روم گاردن و متریال مورد استفاده در آن

ساخت سان روم گاردن

اینکه تصمیم بگیرید سان روم گاردن را در کجای باغ و حیاط احداث کنید، بستگی به شرایط آب و هوایی منطقه، زاویه تابش نور خورشید و همچنین میزان بودجه شما دارد. مسلما یک سان روم 4 جهته، بیشتر از یک سان روم 2 یا 3 جهته که چسبیده به دیوار ساختمان است، هزینه بر می دارد.

مواد اولیه و متریال مورد نیاز در ساخت سان روم گاردن:

شیشه دوجداره محکم و باکیفیت

چوب، چوب پلاست

پروفیل های آلومینیوم

کفپوش و…

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

مبلمان حصیری پلی رتن برند دکورز

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912