مبل گرد حصیری پلی رتن

مبل گرد در هر جایی که باشد، یک دکوراسیون فوق العاده زیبا، شیک و لاکچری را ایجاد می کند. کافیست کمی به دکوراسیون جذاب این نوع مبلمان دقت کنید تا متوجه شوید که علاوه بر شیک بودن، چقدر هم کاربردی و جادار هستند. شما می توانید هر استفاده ای از این مبل های گرد و زیبا ببرید.

پس با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان مخصوص فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا مدل های زیبای مبل گرد برای فضای باز را ببینید:

 

دکوراسیون زیبا و جذاب فضای باز با مبل گرد

ست میبمان کاسپین پلاس

انواع مختلفی از مبل گرد در بازار وجود دارد. مبل های نیم دایره ای، مبل گرد کامل و انواع کاناپه با قوس کامل که هر کدام، زیبایی های خاص خودشان را دارند. نکته بسیار عالی درباره مبلمان گرد این است که بسیار جادار هستند و به اندازه کافی برای نشستن تعداد نفرات زیاد، جا دارند. اما مبل گرد دارای ویژگی های دیگری نیز هست:

  1. زیباست و یک چیدمان خاص و لاکچری را ایجاد می کند.
  2. قطعات آن جدا شونده هستند و می توانید به سبک های بسیار متنوعی آنها را در یک نقطه کانونی و یا در چندین نقطه، بچینید.
  3. بعضی مدل های مبل گرد به صورتی طراحی شده اند که با متمرکز کردن قطعات و قرار دادن میز وسط در بین آنها، به یک تخت خواب فضای باز تبدیل می شوند و در واقع، کاربردی چند منظوره دارند.
  4. از مبلمان گرد می توانید در داخل فضاهای بسته داخلی نیز به عنوان یک دکوراسیون مناسب استفاده کنید.

مدل مناسب چیدمان مبل گرد در فضای باز

برای اینکه مبلمان گرد را در فضاهای باز چیدمان کنید، نیاز دارید تا یک نقطه کانونی مناسب انتخاب کنید. یعنی یک مرکز کاربردی و جذاب در فضای باز، مانند:

  • شومینه
  • آتشدان
  • شاید هم امکاناتی همچون میز تلویزیون و…

با خرید مبلمان گرد، احتمالا درباره چیدمان آنها به مشکل زیادی بر نمی خورید. چون مبلمان دایره ای به خودی خود، راهنمای چیدمان را مشخص کرده اند. فقط باید مدل مورد نیاز و مورد سلیقه خود را انتخاب نمایید.

نکته:

مبلمان گرد برای فضای داخل خانه، تنوع بسیار زیادی دارد و شاید برای انتخاب آن، نیاز داشته باشید که مدل های گوناگونی را بررسی کنید. اما درباره فضای باز، کمی متفاوت است. احتمالا نتوانید مبل گرد را در انواع متریال فضای باز، مانند مبل های فرفورژه و مبل چوبی و… به سادگی پیدا کنید. اما نگران نباشید. چرا که بهترین نوع مبلمان فضای باز، دارای مدل های مختلفی از مبل گرد می باشد، یعنی مبلمان حصیری پلی رتن که اتفاقا مدل های زیبا و جذابی را در بازار عرضه کرده است.

برای مشاهده مدل های مبلمان گرد پلی رتن از برند دکورز، روی لینک زیر کلیک کنید:

ست آمستر

ست کاسپین

 

انواع مدل زیبا و جذاب مبل گرد

خرید مبل گرد برای فضای باز

مبل گرد با قطعات جدا از هم

مبل گرد با طراحی خاص و متفاوت

مبل گرد تخت خواب شو

انتخاب و خرید مبلمان فضای باز

مبل گرد شیک و زیبا

مبلمان باغی و آتشدان

مبلمان پلی رتن

مبلمان نیم دایره

مبلمان نیم گرد پلی رتن

مبلمان گرد با کوسن های بزرگ

مبل گرد پلی رتن با رنگ طوسی تیره

طراحی مبلمان فضای باز

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

مبلمان گرد برند دکورز

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912