مبل ال باغی

اگر قصد خرید مبل ال باغی دارید، باید بدانید که این نوع مبلمان، یکی از محبوب ترین هاست. باغ و ویلا و به طور کلی همه انواع فضای باز خانگی و عمومی، مخصوص اوقات استراحت و تفریح هستند و یکی از گزینه های عالی و بسیار راحت برای خرید مبلمان، مبل ال باغی است که تنوع فوق العاده بی نظیری دارد. از آنجا که مبل ال، به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع مبلمان خانگی شناخته می شود، مدل های مخصوص آن برای فضای باز نیز دارای همین محبوبیت هستند.

اتفاقا تنوع مبل ال باغی بسیار بالاست و تولید کنندگان این مبلمان در ایران هم مدل های بسیار جذاب و کاربردی از آن را تولید نموده اند که در ادامه با هم می بینیم. پس با ما در ادامه این مقاله از ” وب سات دکورز “ همراه باشید:

 

انواع ست مبل ال باغی

می دانید که مبلمان باغی، تنوع خیلی زیادی دارد. از یک صندلی کوچک و تاشو تا انواع ست های بزرگ و رسمی مبلمان کامل که به فضاهای بزرگی برای چیدمان نیاز دارند. البته لازم نیست نگران باشید زیرا با هر مقدار بودجه و با هر نوع نیاز و استفاده ای، می توانید مبلمان و میز و صندلی مورد سلیقه و نیازتان را انتخاب و خریداری نمایید.

اما در بین همه مدل ها، مبل ال باغی از پرطرفدارترین هاست که تنوع در مدل ها و طراحی آن بسیار چشمگیر و قابل توجه است. با اینکه وقتی صحبت از مبل ال باغی می شود در بسیاری از مواقع تنها یک سری مبل مدولار و نیمکت گونه در ذهن تداعی می شود، اما واقعیت چیز دیگری است و مبل ال باغی؛ هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ شکل قطعات ، بسیار متنوع است. مبل ال باغی، با مبلمان ال خانگی تفاوت هایی دارد که باعث می شود از هم کاملا متمایز باشند و هر کدام، جایگاه مصرف خاص خودشان را داشته باشند.

تفاوت مبل ال باغی با مبل ال خانگی:

  • مبل ال باغی دارای جنس متناسب با آب و هوای شرایط بیرونی است. یعنی از متریال و مواد اولیه کاملا مستحکم و مقاوم سازی شده تولید می شود تا بتواند شرایط دمایی سخت و خشن، نور مخرب خورشید، باد و باران، گرد و خاک و… را بدون احتمال بروز خرابی و آسیب تحمل نماید. اما مبل ال خانگی به هیچ عنوان قابل استفاده در فضای باز نیست. از طرفی، مبل ال باغی شکل و طراحی زیبایی دارد و حتی برای استفاده در فضای داخلی خانه باغ ها، ویلاها، رستوران ها، هتل ها و…. ؛ کاملا مناسب و زیبا می باشد.
  • مبل ال باغی وزن مناسبی دارد و جابجایی آن آسان است.
  • مبل ال باغی به سادگی قابل جمع آوری و ذخیره سازی است و می توان آن را در یک فضای کوچک و محدود جاسازی کرد.
  • مبل ال باغی، اکثرا دارای تکه های جداشونده و مدولار است که می توان آن را به یک تخت فضای باز بزرگ و راحت تبدیل کرد و برای استراحت و خواب در محوطه های بیرونی مورد استفاده قرار داد.
  • مبل ال باغی در مقایسه با مبل ال خانگی، پرتنوع تر و شکیل تر است.

 

تخصصی ترین مدل های مبلمان ال باغی و ویلایی

مبل ال حصیری:

مبلمان باغی ست لوندر 1

منظور از مبل ال حصیری مخصوص فضای باز، تنها مدل های حصیری پلی رتن می باشد. مبلمان حصیری طبیعی، به هیچ عنوان قابلیت تحمل شرایط فضای باز را ندارد. اما جنس پلی رتن، نوعی پلیمری مقاوم با چگالی بالاست که با بهترین متد ” مهندسی مواد ” به شکل الیاف لوله ای یا رشته ای تولید می شود تا با آن، نمایی حصیری و طبیعی روی مبلمان بافته شود.

مبل ال حصیری تنوع جالبی دارد و برند دکورز در ایران، به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین تولید کننده های داخلی، مدل های مخصوصی را برای استفاده چندگانه از این نوع مبلمان عرضه کرده است. یعنی نوعی مبلمان ال راحتی که قابلیت تبدیل به ست نهارخوری را هم دارد و این یعنی صرفه جویی کامل در هزینه خرید مبل باغی و ویلایی و در عین حال، بهره مندی از بهترین کیفیت و زیباترین مدل های اصیل و لاکچری مبلمان فضای باز.

مبل ال آلومینیومی:

مبلمان فضای باز ست لوتوس 1یکی دیگر از مدل های کاربردی مبل ال باغی، انواع آلومینیومی آن است که ویژگی های فوق العاده ای دارد. از جمله:

  • وزن مناسب
  • استحکام بالا
  • مقاومت زیاد در برابر رطوبت و باران و زنگ زدگی و خوردگی ناشی از آن
  • بهره مندی از پوششی از رنگ های الکترواستاتیک برای ایجاد مقاومت کامل در برابر خوردگی و ایجاد خط و خراش روی مبلمان
  • تنوع رنگی بالا
  • و….

همه این موارد از ویژگی های برتر مبل ال آلومینیومی است. نکته جالب دیگر در خصوص مبل ال آلومینیومی این است که تنوع طراحی و شکلی بسیار زیادی دارد. شاید بتوانیم اصلی ترین تنوع در طراحی و مدل مبلمان باغی را به انواع مبل ال آلومینیومی و همین طور مبل ال حصیری اختصاص دهیم.

 

20 مدل مبل ال باغی – مبل ال حصیری و مبل ال آلومینیومی

009

مبل ال حصیری دکورز

مبل ال باغی زیبا

مبلمان حیاط

مبل حصیری ال شکل

مبلمان ال باغی

مبل ال حصیری بزرگ

مبل ال حصیری پلی رتن

مبل ال باغی

مدل های مبلمان فضای خارجی زیبا

مبل ال باغی کوچک

مبلمان آلومینیومی سفید

ترند مبل های امسال ترند مبل باغی و مبل فضای بازمبلمان باغی زیبا

مبل ال آلومینیومی

مبل ال بزرگ و وسیع

مبلمان ال آلومینیومی

مبل ویلایی و باغی

مبل آلومینیومی

مبل ال و صندلی راک

 

آشنایی با دکورز – برند ایرانی با کیفیت جهانی

03

دکورز یکی از بهترین تولید کننده های ایرانی است که در کارخانجات آن، بهترین و بالاترین استانداردهای جهانی برای تولید مبلمان مخصوص فضای باز از جنس حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی به کار برده می شود. طول عمر بالای این تولیدات و همین طور کیفیت ثابت و تنوع بی نظیر در طراحی های راحت و زیبای آن، باعث شده تا بسیاری از خریداران فکر کنند که این برند، خارجی و وارداتی است. اما باید با افتخار بگوییم که این تولیدات، نتیجه تلاش مهندسین و طراحان بومی کشور خودمان می باشد.

ضمانت ۲۴ ماهه و بهترین خدمات پشتیبانی تمام محصولات برند دکورز، باعث شده تا استقبال و اعتماد به این برند افزایش بی سابقه ای داشته باشد. اما تمایز دیگری که باید در خصوص خرید از برند دکورز در مقایسه با مبلمان فضای باز ترک و خارجی عنوان کنیم، این است که با خرید از دکورز، می توانید تمام ست ها، مدل ها، رنگ مبلمان و جزئیات آنها را سفارشی سازی کنید (یعنی مبلمان بر اساس نیاز و سلیقه شما تولید شوند نه فقط از بین محصولات آماده به فروش!).

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

آشنایی با ویژگی های مبلمان حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی برند دکورز:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”