مبل سوفا

مبل سوفا، یکی از محبوب ترین و جذاب ترین انواع مبلمان خانگی و مبلمان مخصوص فضای باز می باشد. مبلی که هیچ کس نمی تواند در راحتی، زیبایی و جذابیت فوق العاده آن شکی داشته باشد و برای همه فضاها، یک نیاز اساسی و الزامی محسوب می شود. اما برای فضای باز چطور؟ آیا مبل سوفا می تواند اتخاب خوبی باشد؟ سوفا مبل فضای باز باید چه ویزگی هایی داشته باشد؟ کدام یک از مدل های مبل سوفای فضای باز برای چیدمان و استفاده در باغ و ویلا و… محبوب هستند و فروش بیشتری دارند؟

برای دانستن پاسخ تمام این سوال ها، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله را مطالعه فرمایید. پس با ما در وب سایت دکورز همراه باشید:

 

همه چیز درباره مبل سوفا

سوفا مبل خانگی

مبل سوفا – SOFA – یکی از انواع مبلمان کاربردی در داخل و بیرون از منزل است. شکل و طراحی اصلی سوفاها، در واقع همان مبلمان راحتی می باشد. اما مبل سوفا با مبلمان راحتی، یک تفاوت اساسی دارد و آن سایز و ابعاد سوفا می باشد که کاملا بزرگ و جادار است اما مبل راحتی می تواند بسیار کوچک تر و در حد نشستن یک نفره باشد. ترجمه سوفا، تقریبا همان “مبل کاناپه” است که همه می شناسیم و جالب است بدانید که به کاناپه ها، سوفا نیز گفته می شود.

اما به غیر از کاناپه ها، مبلمان ال را هم با نام سوفا می شناسند. پس در واقع باید بگوییم که کاناپه ها و ست های مبل ال، همگی در دسته سوفا ست ها قرار می گیرند. سوفاها از پرطرفدارترین و پرتقاضاترین انواع مبلمان خانگی هستند. اما برای فضای باز نیز شرایط به همین صورت است و سوفاها؛ حتی برای محیط های کوچک و محدودی مثل تراس و بالکن ها نیز به همین اندازه محبوبیت دارند.

مبل سوفا برای فضای باز

برای بسیاری از افراد در سراسر دنیا، فضای باز و دکوراسیون آن دارای اهمیت و جذابیت بسیار زیادی است و در کشور ما نیز خیلی ها به دنبال ایجاد آن در اطراف خانه ها و ویلاها و محیط های تفریحی خود هستند. مبلمان فضای باز از ملزومات اصلی است که بیشتر مردم ترجیح می دهند از مبلمان راحتی و مبل سوفا برای آن استفاده نمایند.

صنعت تولید مبلمان و تجهیزات مخصوص فضای باز، تغییرات بسیار جذابی را در این چند سال گذشته شاهد بوده است و حتما برایتان جالب است بدانید که در کشور ما نیز، تولید کننده های داخلی به خوبی توانسته اند بهترین طراحی و بهترین کیفیت را ارائه دهند.

بهترین جنس مبلمان و سوفا مخصوص باغ و ویلا و ….

مبلمان باغی ست لوندر 1

در هنگام خرید مبلمان برای استفاده در باغ، حیاط، بالکن و تراس، محوطه های ویلایی، خانه باغ، روف گاردن، رستوران ها و تفریح گاه های ساحلی و فضای باز، هتل ها و…، مهمترین چیزی که باید نگران آن باشید، جنس و کیفیت مبلمان است. راحتی و زیبایی در درجات بعدی قرار می گیرند زیرا یک مبلمان، باید در درجه اول، توانایی تاب آوردن در شرایط آب و هوایی سخت و متفاوت در فضای باز را داشته باشد.

در حال حاضر، بهترین جنس مبلمان برای استفاده در فضای باز، انواع مبلمان آلومینیومی و مبلمان پلی رتن می باشد که در تمام دنیا، به عنوان تخصصی ترین متریال مبلمان فضای باز شناخته می شوند. تولید این جنس مبلمان، نیازمند بهره مندی از تکنولوژی و دانش بالایی می باشد که خدا رو شکر در کشور ما نیز، برندهای تخصصی بسیار عالی و باکیفیتی، مشغول به فعالیت در این زمینه می باشند.

محبوبیت مبلمان حصیری پلی رتن در دنیا – ۳۰ مدل مبلمان باغی

 

محبوب ترین طراحی های مبل سوفا مخصوص فضای باز

ست مبل سوفا گرد و نیم دایره

مبلمان گرد حصیری

این نوع طراحی مبل سوفا، یکی از محبوب ترین مدل ها برای استفاده در خانه های لوکس، هتل ها، ویلاها و همین طور به عنوان مبلمان فضای باز می باشد. طراحی کاملا شیک و مجللی که کمک می کند دکوراسیون شما به روزرسانی شود و بدون نیاز به هزینه اضافی برای خرید اکسسوری ها، کاملا چشمگیر و جذاب به نظر بیاید.

برند دکورز در ایران، یکی از بهترین تولید کننده های مبلمان فضای باز پلی رتن است که مبل سوفا گرد و نیم دایره را در مجموعه تولیدات خود گنجانده است. طراحی این نوع مبل سوفا، برای استفاده چند منظوره به عنوان ست عذاخوری نیز مناسب است و می توانید برای هر نوع فضایی، آن را انتخاب نمایید.

کاناپه ها

کاناپه حصیری

خب مسلما کاناپه ها همیشه جزء محبوب ترین طراحی های مبل سوفا هستند و قطعا یکی از انتخاب های اصلی شما برای خرید مبلمان فضای باز نیز همین گزینه است. اما باید یک نکته مهم را بدانید. همه کاناپه ها راحت نیستند!

بنابراین بهتر است در زمان خرید، دقت کنید که کاناپه دارای نشیمن راحت باشد و همین طور بالشتک ها و کوسن های مناسبی داشته باشد. از آنجا که ابعاد کاناپه ها می تواند متفاوت باشد، باید در نظر داشته باشید که اندازه آن، کاملا متنایب با محل مورد نیاز شما باشد.

مبل ال با قطعات جدا شونده و پاف های مجزا

مبل ال باغی

مبل ال، یکی از محبوب ترین مدل های مبل سوفا و مبلمان راحتی است. قطعات جداشونده آن کمک می کنند که بتوانید آن را در اشکال گوناگونی چیدمان نمایید. یکی از دلایل فروش بالای مبل ال فضای باز این است که با کنار هم قرار دادن قطعات آن، می توان یک تخت راحت و بزرگ را شکل داد که در فضای باز و برای استراحت کردن در آن، بسیار کاربردی می باشد.

 

آشنایی با دکورز – برند ایرانی با کیفیت جهانی

03

دکورز یکی از بهترین تولید کننده های ایرانی است که در کارخانجات آن، بهترین و بالاترین استانداردهای جهانی برای تولید مبلمان مخصوص فضای باز از جنس حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی به کار برده می شود. طول عمر بالای این تولیدات و همین طور کیفیت ثابت و تنوع بی نظیر در طراحی های راحت و زیبای آن، باعث شده تا بسیاری از خریداران فکر کنند که این برند، خارجی و وارداتی است. اما باید با افتخار بگوییم که این تولیدات، نتیجه تلاش مهندسین و طراحان بومی کشور خودمان می باشد.

ضمانت ۲۴ ماهه و بهترین خدمات پشتیبانی تمام محصولات برند دکورز، باعث شده تا استقبال و اعتماد به این برند افزایش بی سابقه ای داشته باشد. اما تمایز دیگری که باید در خصوص خرید از برند دکورز در مقایسه با مبلمان فضای باز ترک و خارجی عنوان کنیم، این است که با خرید از دکورز، می توانید تمام ست ها، مدل ها، رنگ مبلمان و جزئیات آنها را سفارشی سازی کنید (یعنی مبلمان بر اساس نیاز و سلیقه شما تولید شوند نه فقط از بین محصولات آماده به فروش!).

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + ۵۴ مدل جذاب مبلمان باغی

 

آشنایی با ویژگی های مبلمان حصیری پلی رتن و مبلمان آلومینیومی برند دکورز:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر ۲۴ ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”