مدلهای مبل رنگی شیک ترین رنگ دکوراسیون فضای باز

برای اینکه شیک ترین رنگ دکوراسیون را در فضای باز ایجاد کنید، لازم نیست تمایلات خودتان را برای رنگی رنگی کردن دیزاین باغ و ویلا سرکوب کنید. خیلی از ما به خرید مبل رنگی علاقه زیادی داریم اما دلایلی مثل تکراری شدن یا ایجاد دلزدگی باعث می شود همیشه به سراغ رنگی های بدون ریسکی مثل طوسی و قهوه ای برویم. اما بیایید ببینید که شیک ترین رنگ دکوراسیون باغ و ویلا با مبل رنگی چطور می شود.

پس با ما در “دکورز” – یکی از قطب های اصلی تولید مبلمان فضای باز از جنس پلی رتن و تامین کننده برتر تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

انتخاب رنگ مبلمان فضای باز

رنگ ها، تاثیر بسیار زیادی در ایجاد احساسات مختلف در انسان ها دارند. حتی برخی رنگ ها؛ ساده و دم دستی و برخی دیگر لوکس و تجملاتی قلمداد می شوند و همه این ها در نهایت کمک می کنند یک دکوراسیون زیبا و دوست داشتنی را بسازیم. برای رنگ مبلمان فضای باز، سه دسته زیر اصلی ترین انتخاب ها هستند:

1. رنگ های نود – بی رنگ برای فضای باز

مبلمان با رنگ نود و خنثی

رنگ های نود یا همان رنگ های بی رنگ که در هیچ دسته ای از رنگ های گرم و سرد قرار نمی گیرند، مانند: سفید، سیاه، خاکستری، بژ، طوسی، کرم، قهوه ای و…، که جزء شیک ترین رنگ دکوراسیون محسوب می شوند. این رنگ ها، طراحی خاصی در دکوراسیون ایجاد می کنند اما مشکلاتی هم دارند، مثلا:

  • ایجاد احساس کسالت که خب در فضای باز، به هیچ عنوان به دنبال چنین حسی نیستیم.
  • زود کثیف می شوند. با این حال، اطمینان داریم که مبلمان فضای باز پلی رتن از برند دکورز، خیلی دیرتر و کمتر از انواع مبلمان فضای باز دیگر کثیف و آلوده می شوند.

2. رنگ های کلاسیک

رنگ کلاسیک شیک ترین رنگ دکوراسیون

رنگ های کلاسیک مانند سبز، آبی، طلایی و سورمه ای، از پرطرفدارترین رنگ ها هستند و آنها هم جزء شیک ترین رنگ دکوراسیون فضای باز محسوب می شوند. البته به این شرط که به درستی انتخاب شوند و همه چیز در تناسب با یکدیگر باشد.

3. رنگ های شاد – شیک ترین رنگ دکوراسیون باغ و ویلا

مبل باغی

مدل های مختلف مبل رنگی با اینکه در نظر خیلی از مردم، قانتزی به نظر می رسند، اما اگر به درستی و هوشمندانه انتخاب شوند، قطعا به یکی از شیک ترین رنگ دکوراسیون فضای باز تبدیل می گردند. اما به غیر از مسئله شیک بودن رنگ مبلمان، مدل های مبل رنگی باعث جذابیت بیشتر فضای باغ و ویلا و محوطه های آنها نیز می شوند و احساس بهتری در افراد ایجاد می کنند.

خوشبختانه یکی از مزیت های انتخاب و خرید مبلمان حصیری پلی رتن به عنوان مبلمان لوکس فضای باز، این است که در آن تنوع رنگی فوق العاده بالایی وجود دارد. البته اگر به دنبال مدل های وارداتی و فروشگاهی بروید، قطعا از این تنوع رنگی بی نصیب می مانید زیرا بیشتر این نوع مبلمان در انواع آماده هستند که ترجیح داده اند رنگ های خنثی را در آن به کار ببرند.

خرید مستقیم از تولید کننده مبلمان حصیری پلی رتن – برند دکورز

برند دکورز سالهاست که در زمینه تولید مبلمان فضای باز از نوع حصیری پلی رتن فعالیت دارد و خوشبختانه به یکی از قطب های اصلی تولید این محصولات در ایران تبدیل شده است. به همین خاطر، مشتریان این مجموعه می توانند محصولات مورد نظر خود را در طرح و رنگ دلخواه خود سفارش دهند. ضمن اینکه انتخاب طرح و مدل و رنگ پارچه های بالشتک ها و کوسن های مبلمان نیز باشماست و می توانید هر طور که دوست دارید آن را انتخاب و ست نمایید.

خرید مستقیم از تولید کننده هر کالایی، باعث صرفه جویی در هزینه های آن می شود. ضمن اینکه برند دکورز، برای اطمینان خاطر مشتریان و مصرف کنندگان، ضمانت 24 ماهه را نیز برای محصولات خود در نظر گرفته است که باعث برتری کامل این برند در مقایسه با دیگر انواع برندهای مبلمان باغی و فضای باز می می شود.

تزیین باغچه با سنگ ریزه – 20 ایده رنگی و زیبا

 

مدل های مبل رنگی برای فضای باز

مبلمان فضای باز مدل لوتوس

میز نهارخوری با صندلی های ظریف

مبلمان فضای باز چوبی

مبل بنفش

مبل آلومینیومی با تشک های زرد

میز و صندلی باغی

مبل آلومینیومی

میز و صندلی قرمز

مبل باغی ظریف

مبلمان با رنگ خاصمبلمان حصیری به رنگ پاستلی

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

 

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

مبلمان برند دکورزبرند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”