خرید صندلی مطالعه

مطالعه کردن یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیاست و این لذت با خرید صندلی برای مطالعه و خرید صندلی مطالعه استاندارد و مخصوص، بیشتر هم می شود. اگر در فکر خرید صندلی مطالعه استاندارد هستید و یا به یک صندلی مطالعه راحتی نیاز دارید، راهنمای کامل آن را در ادامه بخوانید.

با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان حصیری از جنس پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی در ایران – همراه باشید:

 

انتخاب نوع صندلی برای مطالعه

صندلی مطالعه، انواع متنوعی دارد ولی اغلب افراد، صندلی مطالعه را برای درس خواندن می شناسند. در واقع با شنیدن عبارت صندلی مطالعه، مدل های مختلفی از صندلی در ذهن می آید که شکل های صندلی مطالعه استاندارد یا صندلی مطالعه ارگونومیک، تنها یکی از آنهاست. به همین خاطر، خرید صندلی مطالعه، بستگی زیادی به این دارد که منظور از مطالعه چه چیزی باشد:

  • یک کتاب خواندن و تورق معمولی و روزانه
  • یا یک درس خواندن درست و حسابی

بنابراین، باید با توجه به معیاری که دارید، باید درست انتخاب کنید. صندلی برای مطالعه روزانه، معمولا صندلی های راحتی هستند که آرامش دلپذیری به بدن می بخشند اما صندلی برای درس خواندن، کاملا استاندارد و ارگونومویک طراحی شده تا بدن را در سرحال ترین و هوشیارترین حالت ممکن قرار دهد.

ضمن اینکه نما و دکوری که این دو مدل صندلی ایجاد می کنند نیز باید هماهنگ با نمای آن قسمت از خانه باشد که قرار است صندلی را استفاده کنید. صندلی های ارگونومیک و مخصوص درس خواندن، نمایی اداری دارند و برای دکوراسیون قسمت های عمومی خانه مناسب نیستند.

 

نکات مهم در خرید صندلی مطالعه استاندارد – مطالعه طولانی مدت و درس خواندن

صندلی مطالعه استانداردداشتن عرض و ابعاد مناسب

نشیمن صندلی برای مطالعه طولانی مدت، باید کمی عریض تر از یک صندلی معمولی باشد تا بتوانید به راحتی روی آن جابجا شوید و کمی فرم بدن و نشستن را تغییر دهید. صندلی کم عرض، خیلی زود باعث خسته شدن شدید عصلات بدن می شود.

تکیه گاه و نشیمن مناسب

یکی دیگر از ویژگی های صندلی مطالعه ارگونومیک این است که بر اساس فرم بدن و مخصوصا ستون فقرات طراحی شده باشد. در زمان نشستن روی صندلی، باید نشمین و تکیه راحتی را به خوبی در آن حس کنید و هیچ چیز مانند قدرت احساس شما نمی تواند این راحتی را تایید نماید. پس حتما این موضوع را شخصا در زمان خرید صندلی مطالعه استاندارد چک نمایید.

راحتی پاها

صندلی های استاندارد دارای امکاناتی مانند تنطیم ارتفاع صندلی و حتی یک قسمت ویژه برای قرار دادن پاها هستند تا راحت تر بتوانید روی آنها بنشینید و تمرکز کنید. آویزان ماندن پاها و عدم تکیه گاه مناسب برای قرار دادن پاها روی آن، باعث می شود به مرور زمان دچار پادرد شوید. بنابراین داشتن تنظیمات مخصوص جهت تغییر وضعیت صندلی نیز یکی دیگر از ویژگی های آن محسوب می شود.

استفاده از لایه های نرم برای ایجاد راحتی بیشتر

نشستن روی یک جسم سفت و سخت، کار دشواری است و اگر طولانی مدت هم باشد، سخت تر هم می شود. صندلی مطالعه استاندارد باید یک لایه فوم حال گیرنده داشته باشد تا از اعمال فشار زیاد روی ستون فقرات و مفاصل بدن جلوگیری نماید.

رنگ مناسب صندلی برای مطالعه

رنگ های متنوعی هستند که برای انتخاب و خرید صندلی مطالعه مناسبند. رنگ قرمز باعث ایجاد هیجان می شود و کسالت را از بین می برد با این حال، رنگ سبز برای تمرکز بیشتر و ایجاد سطح هوشیاری بالاتر، مناسب تر می باشد. رنگ نارنجی و زرد هم برای انتخاب صندلی مطالعه مناسبند و شوق یادگیری و مثبت اندیشی و خلاقیت را افزایش می دهند.

 

انواع صندلی مطالعه راحتی

صندلی مطالعه راحتی صندلی برای مطالعه

صندلی مطالعه راحتی نیز انواع مختلفی دارد که می توانید با سلیقه خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید. این صندلی ها معمولا با یک پاف کوچک همراه هستند تا شکل و فرم نشستن روی آنها، کاملا راحت و آرامش بخش باشد. از این صندلی ها می توانید برای چرت نیمروزی و ریلکس کردن هم استفاده کنید. شکل صندلی مطالعه راحتی برای گوشه یک کتابخانه بزرگ با شکل آن برای گوشه سالن پذیرایی، کمی متفاوت است. صندلی های راحتی با پاف پارچه ای، کاربرد بیشتری در دیزاین سالن پذیرایی دارند و انواع صندلی راحتی هایی که تنظیمات حرفه ای و شکل اداری دارند، برای کتابخانه ها و اتاق های مخصوص مناسب ترند.

صندلی مطالعه راک

صندلی راک نیز طرفداران زیادی به عنوان صندلی مطالعه دارد. این مدل ها هم، مورد مناسبی برای مطالعه روزانه در کنج اتاق و سالن خانه هستند اما اگر به مطالعه و استراحت در فضای باز علاقه دارید، پیشنهاد ما صندلی و پاف حصیری است که چندین برابر کاربردی تر از مدل های دیگر است. از صندلی های حصیری – پلی رتن، در تمام طول سال می توانید در فضای باز و بدون سقف استفاده کنید، بدون اینکه نگران خرابی و آسیب در آن باشید. ضمن اینکه به دلیل زیبایی زیادی که این مدل صندلی ها دارند، استفاده از آنها در دکوراسیون داخلی نیز بسیار جالب و پرطرفدار است.

 

چرا باید مدل های مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان حصیری در ایران است که تمامی محصولات و مبلمان باغی آن از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند و از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شوند. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی می باشند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول
  • تنوع بسیار عالی

مبلمان برند دکورزضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”