یوگا در فضای باز

اگر دوست دارید در طول روز به یک فعالیت ورزشی کمتر خسته کننده اما به معنای واقعی، پرفایده بپردازید، ورزش یوگا در خانه فکر خوبی است اما یوگا در فضای باز، یک ایده فوق العاده بی نظیر است. ورزشی که کمک می کند بسیاری از نیازهای جسمی و روحی شما برطرف شود اما یک مزیت بزرگ دیگر هم دارد و آن اینکه می توانید به تنهایی و با آموزش های موجود در اینترنت آن را انجام دهید. در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

مدیتیشن و یوگا در فضای باز

تمرین یوگا

تمرین یوگا در خانه، به تنهایی دارای مزایای فوق العاده ای است. اما اگر این فعالیت در فضای باز انجام شود، مزایای دوچندانی دارد. منظور از فضای باز:

  • حیاط خانه
  • تراس و بالکن آپارتمان
  • روف گاردن
  • هوم گاردن
  • پاسیو
  • باغ و باغچه خانوادگی
  • طبیعت بیرون شهر
  • و یا حتی پارک های عمومی و باغ های تفریحی – عمومی

می باشد. یک تحقیق انجام شده در مرکز کتابخانه ملی پزشکی ایالت متحده ادعا می کند انجام هر گونه ورزش و فعالیت جسمی و مدیتیشین در فضای باز، مزایایی دوچندان دارد و حتی می تواند جنبه کاملا درمانی به خود بگیرد.

بنابراین با انجام تمرین یوگا در فضای باز، می توانید به بهبود کلی وضعیت جسمی و روحی خود بپردازید. اگر در اطراف و در دسترس خود، فضای سبز و فضای باز دارید که بتوانید آن را تجهیز کنید، بدون معطلی این کار ارزشمند را انجام دهید. فضای سبز و فضای باز، حتی بدون انجام ورزش خاصی هم می تواند به بهبود روحیه افراد کمک کند. دقیقا به همین جهت است که بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که خانواده ها در اطراف محل زندگی خود، به محوطه سازی و ایجاد فضای سبز بپردازند و آن را با انواع مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی برای زندگی، معاشرت، تفریح، تعطیلات و… تجهیز کنند.

 

یوگا در فضای باز چه مزایایی دارد؟

فواید ورزش یوگا

اکسیژن رسانی بهتر

مسلما منظور از فضای باز، وسط یک خیابان پردرد و دم نیست. پس حتما در میان گیاهان و درختان موجود در فضای باز، اکسیژن رسانی بهتری را به ریه های خود انجام می دهید و ظرفیت های تنفسی و قلبی خود را افزایش می دهید. در میان بک فضای سبز، کیفیت هوا بسیار بهتر است و سلامتی بیشتری را به دست خواهید آورد.

دریافت ویتامین دی

کمبود ویتامین D در بدن، باعث ایجاد مشکلات فراوان و البته خطرناکی می شود. از افسردگی و حال بد تا انواع سرطان و ایست قلبی را می توان در کمبود ویتامین دی در بدن جستجو نمود.

تمرین یوگا در خانه بسیار مفید است اما انجام آن در فضای باز بسیار عالی تر است و سهمیه دریافت ویتامین دی روزانه را تامین می نماید. روزانه 20 تا 40 دقیقه ورزش یوگا در فضای باز، کاملا مفیدتر و بهتر از انجام یوگا در خانه خواهد بود.

تمرین یوگا در فضای باز با پای برهنه

تحقیقات نشان داده که تماس پای برهنه افراد با زمین لختِ خاکی یا چمنی و یا حتی سنگی، باعث رقیق شدن خون و پایین آمدن ویسکوزیته خون در قلب می شود.

همچنین می تواند بهبود روحیه، کاهش درد بدن، کاهش استرس و بهبود خواب را در پی داشته باشد. پس اجازه دهید این بوسه سلامتی بین پاها و زمین برهنه زیر آن، در زمان تمرین یوگا در فضای باز شکل بگیرد.

تمرین شنیداری بهتر

در زمان تمرین یوگا در خانه، موسیقی آرامش بخش گوش می دهید؟ پس باید بدانید هیچ موسیقی و صدایی آرامش بخش تر از صدای طبیعت خالص نیست.

صدای باد، صدای پرندگان، صدای آب، صدای شاخ و برگ گیاهان و درختان و…، بهترین موسیقی در زمان ورزش یوگا در فضای باز هستند. حتی اگر فکر می کنید که چنین موسیقی در فضای شهری نمی تواند خالص باشد، قطعا باز هم تاثیر مثبت آن را احساس خواهید کرد . توصیه می کنیم اگر در محیط های شهری هستید، تمرین یوگا در فضای باز یا خانه را در زمانی که سکوت بیشتری در جریان است، انجام دهید.

سفر برای ورزش یوگا

اگر علاقه مند به یوگا هستید، قطعا تاکنون سفرهای زیادی را برای انجام آن در فضای باز و طبیعت بکر در شهرهای دور و نزدیک را تجربه کرده اید. حتی خیلی از افراد تمایل دارند برای این کار به کشورهای خارجی مانند هندوستان، پاناما، سریلانکا، ویتنام و… سفر کنند و یوگا را در طبیعت سحرآمیز این کشورها تجربه کنند.

 

چرا باید مبلمان ویلایی و فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

کاهش گرد و خاک روی مبلمان فضای باز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”