مبلمان Outdoor یافت آباد

یکى از جستجوهاى بسیار پرتکرار مردم براى خرید مبلمان باغى، مرکز مبل یافت آباد است. مبلمان فضای باز یافت آباد – مبلمان Outdoor یافت آباد – براى خیلى از مردم ناشناخته است اما با این حال، جستجو و سرچ در گوگل در خصوص این مرکز خرید بسیار بالاست. در ادامه شما را با جزئیات مربوط به این تاپیک، بیشتر آشنا خواهیم کرد.

پس با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید :

 

مرکز خرید مبلمان فضاى باز

مرکز مبل یافت آباد

قبلا در سرى مقالات “وب سایت دکورز”، درباره ١٠ مرکز خرید مبلمان فضاى باز صحبت کرده ایم. مبلمان باغى یا مبلمان فضاى باز، در سال هاى اخیر تنوع بسیار زیادى داشته است. با این حال، تنوع آن در مقایسه با مبلمان خانگى، چندان زیاد نیست و مراکز خرید مبلمان باغى بسیار محدودند. در واقع اگر انتظار داشته باشید که با مراجعه به یک منطقه مانند بازار مبل یافت آباد، بتوانید با فروشگاه های پرتعداد مبلمان و تجهیزات باغی روبرو شوید، انتظار دور از ذهنی خواهد بود.

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + 54 مدل جذاب مبلمان باغی

 

 

تنوع مبلمان باغى در ایران

در سال هاى اخیر، تولید مبلمان باغى در ایران جهش خوبى داشته است و به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم از این نوع مبلمان، تولید کننده هاى مبلمان باغى نیز افزایش یافته اند. به همین دلیل، انواع متفاوتی از مبلمان باغى با جنس هاى مختلف در بازار عرضه شده اند. از جمله:

  • مبلمان باغى آلومینیومى
  • مبلمان باغى حصیربافت پلى رتن
  • مبلمان باغى چوبى
  • مبلمان باغى فولادى – فرفورژه
  • مبلمان باغى پلاستیکى
  • و…

محدودیت هاى جنس و متریال مورد نیاز براى استفاده طولانى مدت در فضاى باز و در شرایط آب و هوایى مختلف، باعث شده در مقایسه با مبلمان خانگى و مبلمان پارچه ای، تنوع طرح و مدل کمترى داشته باشد. در میان تمام این مدل ها، مبلمان حصیرى پلى رتن داراى تنوع طرح و رنگ و مدل بسیار بیشترى می باشد و علاوه بر اینکه دوام و کیفیت بسیار بالایى دارد، از جهت تنوع نیز داراى امتیاز بالاترى در مقایسه با سایر انواع مبلمان باغى مى باشد.

خرید مبلمان فضای باز یافت آباد

مبلمان فضای باز دکورز

همان طور که گفتیم، مرکز مبل یافت آباد، یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید مبلمان خانگی در شهر تهران می باشد که حتی بسیاری از هموطنان در شهرها و شهرستان های دیگر نیز برای خرید مبلمان به این مرکز مراجعه می نمایند. به همین دلیل، بسیاری از مردم فکر می کنند که این منطقه، مرکز خرید مبلمان فضای باز و تجهیزات باغی نیز هست. این تفکر، به هیچ عنوان درست نیست.

در واقع اگر به مرکز مبل یافت آباد مراجعه نمایید، سریعا متوجه این موضوع خواهید شد که تعداد فروشگاه ها و مغازه های فروش مبلمان باغی در آن بسیار کم و محدود است. بنابراین برای خرید مبلمان باغی، به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم که به این مرکز مراجعه نمایید.

پس مبلمان فضای باز از کجا بخریم؟

برای خرید مبلمان فضای باز، می توانید مستقیما از تولید کننده های این صنعت خرید نمایید. بر اساس جنس و نوع مبلمان باغی، می توانید تولید کننده آن را پیدا کنید و به طور مستقیم خرید بفرمایید. “برند دکورز” یکی از برترین و بزرگ ترین تولید کننده های مبلمان آلومینیومی و مبلمان حصیری پلی رتن در ایران است که با داشتن شعبه های متعدد و همین طور راه اندازی سایت فروش آنلاین، امکان خرید مستقیم تمامی محصولات خود را فراهم نموده است.

خرید مستقیم و بدون واسطه که به واقعی شدن قیمت ها کمک می نماید و علاوه بر آن، می توانید با مشخصات و تمام جزئیات مربوط به محصولات نیز آشنا شوید و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی، با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید.

تمامی محصولات و مبلمان فضای باز برند دکورز دارای ضمانت نامه 2 ساله می باشند.

آشنایی با کیفیت برتر مبلمان و محصولات برند دکورز – مبلمان حصیری پلی رتن

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان بالکنی

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس با نمایندگی ها و کارشناسان فروش “دکورز”