ترند برتر سال برای لذت بردن از سرما

یکی از بهترین تجربه هایی که هر کسی باید در طول زندگی خود تجربه کند، لذت بردن از سرما و به طور کلی، تفریح در فصل های سرد سال است. می دانید که نیمی از روزهای سال را هوای سرد با دمای پایین تشکیل می دهد که نباید آنها را نادیده بگیریم و برای تفریح کردن، در انتظار روزهای بهاری بمانیم. درست است که در این فصل ها بیماری ها بیشتر هستند، اما روش هایی برای دیزاین و استفاده از فضای باز وجود دارد که می توانید از آنها ایده بگیرید و لذت بردن از سرما را تجربه کنید.

پس با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را با 4 ترند جذاب برای استفاده از فضای باز و لذت بردن از سرما آشنا سازیم:

 

استقبال مردم از فضاهای باز اختصاصی و ضرورت استفاده از آن در طول فصل زمستان

در سال های اخیر، علاوه بر تولید انواع باکیفیت مبلمان فضای باز که قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی نامناسب را نیز دارند، امکانات و تجهیزات بسیاری روانه بازار شده اند که امکان تفریح کردن و لذت بردن از سرما را فراهم ساخته اند. تغییر سبک زندگی و تمایل مردم به وقت گذرانی بیشتر در طبیعت و فضای باز باعث شده تا به ایده های بیشتری جهت آماده سازی فضای باز برای فصل های سرد نیاز پیدا کنند.

البته به همین خاطر است که جکوزی های مخصوص با ابعاد مختلف تولید و عرضه شده اند و مردم با موضوعاتی همچون لنداسکیپ اختصاصی، برپایی پرگولا و آشپزخانه های صحرایی آشنایی پیدا کرده اند.

 

4 ترند برتر برای استفاده از فضای باز و لذت بردن از سرما

  1. فضای خارجی / فضای داخلی

فضای باز مسقف

یکی از برترین ترندها برای لذت بردن از سرما یا گرما در هر فصلی، اشتراکی بودن فضای داخلی و خارجی است. یعنی نوعی طراحی ویژه به طوری که قسمت های جانبی از ویلا و ساختمان به گونه ای ساخته می شوند که نه می توانیم آن را فضای باز بدانیم و نه فضای داخلی. در واقع به نوعی یک فضای باز مسقف است.

این نوع طراحی بسیار کاربردی است و امکانات بسیار خوبی را فراهم می کند دقیقا مانند فضاهای داخلی اما با منظره و نماهای فضاهای باز و مبلمان باغی و… .

  1. فایرپیت ها و شومینه های فضای باز

فایرپیت و باربیکیوی بسیار بزرگ

یکی دیگر از ترندها، استفاده از شومینه و فایرپیت است. اصلا استفاده از فضای باز در زمستان، بدون گرم کردن محیط امکان پذیر نیست. این روزها، خرید فایرپیت و شومینه فضای باز به شدت افزایش پیدا کرده است که این موضوع نشان دهنده ترند شدن این تجهیزات باغی برای خانواده هاست.

  1. پارتیشن کشی اطراف ویلا و باغ

پرگولای شیشه ای

اگر یک ویلای شخصی دارید که دلتان می خواهد بتوانید از آن در فصل زمستان استفاده کنید، حتما نیاز به این ترفند هم دارید. پارتیشن کشی در اطراف باغ، ویلا و به طور کلی فضاهای باز، باعث می شود سرما و باد سوزناک زمستانی که تشدید کننده سرماست، از محیط مورد نظر شما دور شود و فضای بسیار مطلوب تری ایجاد شود.

ساخت پرگولای شیشه ای، ترند برتر دیزاین فضای باز برای لذت بردن از سرما

  • تبدیل گوشه ای از فضای باز به ساخت یک پرگولای شیشه ای می تواند بسیار کاربردی تر باشد و محیط بزرگ تری را در اختیارتان قرار دهد. پرگولای شیشه ای همان چیزی است که فضای باز را در زمستان دلپذیر و قابل استفاده و همچنین لذت بردن از سرما را میسر می کند.
  1. جکوزی بسازید یا بخرید تا لذت بردن از سرما را بهتر تجربه کنید!

جکوزی آماده

درست است که تابستان فصل استخر و آب تنی است، اما زمستان را هم نمی توان بدون جکوزی سپری کرد. امسال هم استقبال از جکوزی بسیار زیاد بوده است و شاید این به لطف جکوزی های پیش ساخته و آماده ای است که روانه بازار شده اند. خلاصه لذت بردن از سرما با جکوزی و در فصل زمستان، تفریح بسیار خوبی است که می توانید در فضای باز خود امتحان کنید.

لذت بردن از سرما در فصل پاییز با این دکوراسیون های ویژه برای بالکن

 

چرا باید مبلمان فضای باز را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

مبلمان اوت دور و فضای باز، در جنس ها و متریال های مختلفی ساخته می شود. اما هیچ کدام از آنها به زیبایی، جذابیت، تنوع و کیفیت بسیار بالای پلی رتن نیستند. مبلمان پلی رتن، ماندگاری و دوام بسیار بالایی در فضای بیرونی و در شرایط جوی مختلف دارد و از طرفی، بسیار شیک و زیباست و از انواع لوکس و مجلل برای دکوراسیون انواع فضاهای بیرونی مانند دکوراسیون تراس بزرگ یا دکوراسیون باغ و ویلا و پاسیو محسوب می شود.

ضمن اینکه به دلیل همین زیبایی و جذابیتی که در مدل و طراحی مبلمان باغی برند دکورز به چشم می خورد، برای استفاده در دکوراسیون داخلی نیز مناسب است و می توانید یک استفاده چند منظوره از آن داشته باشید.

مبلمان نهارخوری

کیفیت برتر محصولات برند دکورز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند. این محصولات دارای بهترین کیفیت می باشند :

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

آدرس شعب و اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912