مبلمان ویلایی حصیری

مبلمان ویلایی و همچنین تجهیزات باغی، انواع مختلفی دارد که هر یک از آنها را باید به یک سبک خاص و با اصول معینی در باغ و ویلا چیدمان کرد. نکاتی که در ادامه برای چیدن مبلمان در فضای باز آموزش می دهیم، کمک می کنند تا هم یک دکور و چینش شیک و مناسب ایجاد کنید و هم اینکه به راحت ترین شیوه ممکن از تجهیزات در جمع ها و مهمانی های مختلف استفاده کنید و البته کمک می کند تا متوجه شوید که برای تکمیل مبلمان و تجهیزات باغی خود به چه آیتمی نیاز دارید.

پس با ما در “دکورز”یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان ویلایی از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

چیدمان مبلمان ویلایی – هر یک از انواع مبلمان و تجهیزات ویلایی را باید چگونه بچینیم؟

اولین قدم : انتخاب نقطه کانونی در فضای باز

نقطه کانونی یعنی مهمترین قسمت فضای باز که البته از نظر هر کسی می تواند متفاوت باشد. بنابراین نیاز دارید تا این نقطه را با مشورت و مشارکت همه اعضای خانواده انتخاب کنید تا همه از بودن در آن نقطه احساس رضایت و لذت داشته باشند. نقطه کانونی معمولا در دل گیاهان و درختان زیبای فضای سبز انتخاب می شود اما حتی می تواند در کنار یک آتشدان یا قسمت باربیکیو و کباب پز هم باشد. بنابراین همه چیز به دیدگاه شما بستگی دارد.

  • مهمترین چیز این است که در قسمتی که به عنوان نقطه کانونی انتخاب می کنید، نورپردازی مناسب و منظره زیبا وجود داشته باشد تا لذت بیشتری از بودن در آن ببرید.
  • نکته مهم دیگر هم این است که شما قرار است در نقطه کانونی، مهمترین اجزای فضای باز یعنی مبلمان ویلایی را بچینید. بنابراین باید ظرفیت و متراژ آن نیز مناسب باشد تا همه مبلمان جا شود. اگر هم تعداد مبلمان زیاد بود، بهترین کار این است که دو یا چند نقطه کانونی در نظر بگیرید. این طوری چیدمان فضای باز، لوکس تر و راحت تر خواهد بود.

 

آموزش چیدمان مبلمان ویلایی بر اساس نوع مبلمان و تجهیزات

مبلمان راحتی فضای باز

مبلمان-ویلایی

چیدمان مبلمان راحتی در فضای باز بسیار آسان تر از باقی انواع مبل است و درست مانند مبلمان داخل منزل باید چیدمان باشد. بنابراین بهتر است کاناپه که در این نوع مبلمان ویلایی اصلی ترین قطعه آن محسوب می شود، رو به منظره اصلی در نقطه کانونی باشد و بقیه مبل ها در اطراف آن چیده شوند.

مبلمان ال

مبلمان ال از بهترین انتخاب ها برای فضای باز است. اگر هنوز مبلمان ویلایی نخریده اید و به دنبال انتخاب یک مدل کاربردی، شیک و مدرن هستید، پیشنهاد “برند دکورز” انواع مبلمان ال است. زیرا:

  • مبلمان ال می تواند تعداد قطعات زیادی داشته باشد و با توجه به تعداد نشیمنی که نیاز دارید، قابل سفارش است.
  • قطعات آن مدولار هستند و می توان مدل چینش آنها را تغییر داد و یا جتی مبلمان را به دو ست متفاوت در قسمت های مختلف تقسیم بندی کرد و یا حتی با در کنار هم قرار دادن آنها، یک تخت راحت ایجاد کرد.
  • مبلمان ال بسیار شیک است و در عین حال، طراحی آن به گونه ای است که علاوه بر زیبایی، راحتی، فضای نشستن باز و گسترده ای در اختیارتان قرار می دهد.
  • مبلمان ال در فضای باز، برعکس مبلمان ال در داخل منزل، نیاز به داشتن یک گوشه و کنج ندارد و به راحتی در هر جایی قابل استفاده است.

ست ناهارخوری

ست ناهارخوری ملما دکورز

یکی از هیجان انگیزترین و دلچسب ترین تفریحات خانواده ها در فضای باز، صرف غذاهای مختلف است که قطعا نیاز به مبلمان ویژه نهارخوری دارد. بسیاری از خانواده ها ترجیح می دهند میز و صندلی نهارخوری مفصلی تهیه کنند و بسیاری دیگر نیز به مدل های کوچک و جمع و جور بسنده می کنند.

ما قبلا در یک مقاله به طور مفصل درباره چیدمان ست ناهارخوری در فضای باز صحبت کرده ایم که توصیه می کنیم حتما روی لینک زیر کلیک کنید و آن مقاله را هم بخوانید:

ست ناهارخوری را در فضای باز چگونه بچینیم؟

نکته:

برند دکورز برای تمام سلیقه ها و نیازها، مبلمان ناهارخوری فضای باز طراحی کرده است که می توانید روی لینک زیر کلیک کنید و انواع مختلف آن را مشاهده و ارزیابی فرمایید:

انواع ست مبلمان ویلایی لوکس ناهارخوری فضای باز

مبلمان ویلایی – نیم ست

نیم ست ها تعداد مبل کمتری دارند، بنابراین انتخاب های بهتری برای فضاهای کوچک و نقلی هستند. البته در یک باغ بزرگ هم به نیم ست نیاز هست؛ مثلا برای ایجاد یک نقطه کانونی ثانویه که اتفاقا ایده بسیار عالی برای معاشرت های خانوادگی و یا در مهمانی هاست.

نیم ست ها را در بالکن و تراس هم می توانید جا دهید اما در فضای باز بزرگ، در کنار استخرها، داخل آلاچیق و پرگولای کوچک و…، بهترین نقطه برای چیدمان آنهاست. 

انواع تجهیزات باغی

تخت استخری سینوسی

تجهیزات باغی انواع متعددی دارد مانند:

هر یک از این تجهیزات می توانند اصلی ترین آیتم یک گوشه از ویلا و باغ باشند. بنابراین چیدمان آنها بستگی به نیاز و سلیقه شما دارد. به طور مثال تاب ریلکسی می تواند یک آیتم مکمل در کنار مبلمان دیگر باشد اما اگر آن را در کنار استخر یا آبنما قرار دهید، قطعا چیدمان بهتر و موثرتری برای ریلکس کردن ایجاد کرده اید.

 

یک نکته بسیار مهم درباره خرید مبلمان ویلایی

چیدمان مبلمان ویلایی نیز مانند دیگر اسباب و اثاثیه ای که در طول روز مورد استفاده قرار می دهید، می تواند کاملا سلیقه ای باشد. اما نکته مهم این است که بتوانید آنها را به راحتی در فضای باز تکان دهید و جابجا کنید. از طرفی، نگرانی از بابت ماندن آنها در فضای باز و شرایط محیطی مختلف نداشته باشید. بنابراین اصلی ترین تمرکز شما باید روی خرید مبلمان ویلایی و تجهیزات مناسب، باکیفیت و با ماندگاری بالا باشد.

مبلمان ویلایی باکیفیت و زیبا از کجا بخریم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

صندلی-دکورز-مخصوص-فضای-باز

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912