مبل خوب مبلمان حصیری پلی رتن

معمولا هر کلمه و عبارتی برای افراد مختلف دارای تعاریف متفاوتی است؛ اما تعریف مبل خوب و بهترین مبل، احتمالا از نظر همه افراد، یک تعریف واحد و یکسان دارد. البته فرقی نمی کند مبل خوب برای داخل منزل باشد و یا فضای باز! به هر حال راحتی تفاوتی در جای آن ندارد، اما مسلما بهترین مبل راحتی برای فضای باز، باید با ویژگی ها و کیفیت بهتری نیز همراه باشد.

با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کنندگان مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید تا شما را 7 ویژگی مبل خوب و بهترین مبل راحتی برای فضای باز، آشنا سازیم:

 

برای خرید یک مبل خوب برای فضای باز ، باید دقیقا دنبال چه چیزی بگردید؟

مبلمان مدولار

خیلی ها این سوال را دارند و معمولا هم در زمان خرید مبلمان دچار مشکلاتی می شوند که باعث می شود خرید موفقیت آمیزی را تجربه نکنند. خرید مبل نیاز به آگاهی دارد و باید درباره جزئیات آن چیزهایی بدانید. نگران نباشید ما تمام این نکات را به شما می گوییم تا در زمان خرید بهترین مبل راحتی برای فضای باز، آنها را کاملا مورد توجه قرار دهید و یک خرید عالی داشته باشید.

نکات مهم در زمان خرید مبل خوب و بهترین مبل راحتی برای فضای باز

1. مبل راحت با مبل راحتی متفاوت است!

اولین نکته ای که لازم است بدانید و به خوبی به آن توجه کنید، این است که مبل راحت و مبل راحتی با هم متفاوتند. این موضوع را خیلی ها نمی دانند و توقع دارند یک دست ست مبلمان منزل یا مبل باغی، هم یک مبل رسمی باشد و هم راحتی باشد.

مبل راحتی دقیقا برای استراحت و لم دادن طراحی شده است. اما انواع مبل دیگر، گرچه در درجه اول باید نشیمن راحتی داشته باشند، اما قطعا نمی توان روی آنها چندین ساعت لم داد و استراحت کرد. بنابراین بین این دو نوع مبل باید تفاوت قائل شوید. حالا اگر به دنبال یک مبل خوب هستید، اولین قدم این است که نوع مبل دلخواه و مورد نیاز خود را تعیین کنید.

نکته:

خوشبختانه این روزها، درست مانند دیزاین و دکوراسیون داخلی منزل که امکان ست کردن کامل مبل در خانه وجود دارد، می توان در فضای باز هم یک دکوراسیون عالی و هوشمندانه را رقم زد. به دلیل وجود تنوع بالا در مبلمان فضای باز، شما می توانید چندین ست مختلف را در کنار هم خریداری کنید تا هم یک استایل رسمی داشته باشید و هم یک استایل راحتی.

مخصوصا انواع مبلمان حصیری پلی رتن “برند دکورز”، که علاوه بر وجود تنوع در محصولات و طراحی تولیدات، امکان ست کردن رنگ و طرح الیاف حصیری و بافت حصیرها نیز در آن وجود دارد. زیرا شما می توانید محصولات این برند را بر اساس سلیقه و نیاز خود سفارش دهید.

2. اندازه و سایز مبل

البته سایز مبل، از ویژگی های مبل خوب محسوب نمی شود. بلکه این شما هستیدکه آن را برایش تعریف می کنید. بنابراین باید در زمان خرید بهترین مبل راحتی برای فضای باز، حتما سایز و اندازه مبلمان و میزها را در نظر بگیرید تا مناسب با فضای در دسترس شما باشد.

3. مبلمان جداشونده و مدولار بخرید

ست مبلمان راحتی و نهارخوری

البته مبلمان مدولار، معمولا به طور خاص یک مبلمان راحتی محسوب می شود. بنابراین انتخاب بسیار عالی و هوشمندانه ای برای فضای باز است، مخصوصا برای خانواده هایی که تعداد اعضای بالایی دارند و یا اهل مهمانی و برگزاری جشن در فضای باز باغ و ویلا هستند.

مبلمان مدولار کمک می کنند تا تعداد قطعات بیشتری را به ست مبل راحتی خود بیفزایید. از طرفی با امکان تغییر شکل و چینش مبل ها، می توانید از آنها استفاده چندگانه داشته باشید.

4. جنس مبلمان

مبل خوب، فقط راحت نیست، بلکه باید از متریال مناسب نیز ساخته شده باشد. دو نوع متریالی که همواره از انتخاب های برتر برای خرید مبل خوب برای فضای باز می باشد:

  • آلومینیوم
  • الیاف حصیری پلی رتن

هستند که البته یا به صورت مبلمان آلومینیومی تولید می شود و یا قاب و اسکلت آلومینیومی دارد که روی آن، روکش بافت حصیری پلی رتن کشیده می شود. در هر دو نوع، زیبایی، کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی وجود دارد که باعث می شود تا سالیان سال، بتوان از آنها استفاده کرد. اسکلت آلومینیومی و روکش حصیری پلی رتن، کاملا ضدآب، ضدزنگ و ضدقارچ است و در فضای باز، پوسیده و خراب نمی شود.

5. جنس پارچه و روکش های پارچه ای کوسن و تشک ها و…

خب قطعا مبلمان راحتی برای فضای باز و یک مبل خوب، دارای کوسن و تشک های نشیمن و پشتی هم هست که روکش آنها، چرم یا پارچه است. شاید در زمان خرید، کمتر کسی به فکر کیفیت این پارچه ها باشد. بیشتر خریداران محو زیبایی و رنگ و طرح آن می شوند. اما واقعیت این است که اگر کیفیت این پارچه ها مطلوب نباشد، به سرعت در فضای باز دچار تغییر رنگ و پوسیدگی می شود و خیلی زود زیبایی مبلمان را زیر سوال می برد.

خوشبختانه باید به مشتریان عزیر مجموعه بزرگ دکورز اعلام کنیم که جنس پارچه های به کار رفته در تولید کوسن ها و نشیمن های مبلمان فضای باز، از پارچه ها و الیاف بسیار بادوام و باکیفیت است که در تولید آنها از تکنولوژی نانو استفاده شده است. این ویژگی باعث می شود که روکش و کوسن های مبلمان برند دکورز:

  • دچار پوسیدگی نشوند.
  • دچار تغییر رنگ نشوند.
  • الکتریسیته ساکن در آنها القا نشود.
  • در معرض رطوبت و بارندگی، کپک نزند.
  • آلودگی و کثیفی های فضای باز را به خود جذب نکند و تمیز بماند.

6. نگهداری آسان و عدم نیاز به مراقبت و تمیز کردن دائمی

یکی دیگر از ویژگی های مبل خوب برای فضای باز، عدم نیاز آن به مراقبت دائمی و تمیز کردن های زیاد و پرتکرار است. همان طور که گفتیم، مبل خوب دارای متریالی بادوام است تا دوام و ماندگاری زیادی در طبیعت و فضای باز داشته باشد و لازم نباشد تا آن را دائما جابجا کرد و محافظت نمود و البته در صورت نیاز، به سادگی هم تمیز شود.

7. طراحی مبلمان

مبلمان برند دکورز

و اما نکته بسیار مهم دیگری که در زمان خرید مبلمان فضای باز و خرید یک مبل خوب و راحتی باید به آن توجه کنید، طراحی مبلمان است. طراحی مبلمان از دو جهت اهمیت دارد:

  • زیبایی
  • راحتی

درباره زیبایی، این شما هستید که مستقیما تعیین می کنید کدام مدل مبل فضای باز زیباست و آن را می پسندید، هر چند که به روز بودن مبلمان و مدل های مختلف آن نیز اهمیت زیادی دارد.

اما درباره راحتی باید به چند نکته مهم و ضروری دقت کنید. هر نکته ای که درباره راحتی یک مبل خوب در ادامه می گوییم، هم برای انواع مبلمان فضای داخلی کاربرد دارد و هم برای انتخاب و خرید مبلمان فضای باز لازم و ضروری است. بنابراین این نکات را به خوبی به خاطر بسپارید:

  1. میزان بلندی پایه های مبل که نباید خیلی بلند باشد؛ زیرا افراد کوتاه قد یا با قد متوسط را در زمان نشستن و استفاده از مبل دچار مشکل و ناراحتی می کند.
  2. نشیمن مبل باید کاملا راحت باشید و در زمان تکیه دادن به آن، ایجاد ناراحتی در نوع نشستن و ستون فقرات ایجاد نکند.
  3. بهتر است مبلمان دارای دسته باشد. به غیر از انواعی از پاف های باغی و صندلی های بار که خصوصیت آنها، بدون دسته بودن است، بهتر است یک مبل خوب، دسته های راحت و مناسب هم داشته باشد.
  4. مبل های تکی در ست های مبلمان؛ نباید نشیمن بسیار عمیق و گودی داشته باشند مگر اینکه این موضوع با استفاده از کوسن جبران شود.
  5. کوسن ها و بالشتک های مبلمان نیز باید نرم و راحت باشند و تعداد آنها نیز مناسب باشد. احتمالا مجبور می شوید برای راحتی بیشتر، تعداد کوسن بیشتری بخرید و آنها را به دیزاین مبلمان فضای باز خود اضافه نمایید.
  6. پایه ها و میزان بلندی میزهای جلومبلی و مخصوصا میزهای نهارخوری نیز بسیار مهم است.
  7. طبق نظرسنجی ها، بهترین مبل راحتی برای فضای باز، انواعی هستند یک یا چند پاف جلومبلی هم دارند. این پاف علاوه بر ایجاد فضای نشستن بیشتر، قابلیت این را دارند که مبلمان را به یک تخت راحت برای ریلکس و استراحت تبدیل کنند و یا حتی آنها را در قسمت دیگری از باغ به صورت یک چیدمان متفاوت قرار دهید.
  8. اگر جای کافی برای چیدمان و استفاده از تجهیزات مختلف باغی را ندارید، انواع مبلمان فضای باز کمجا بهترین انتخاب هستند.

 

کیفیت برتر محصولات و مبلمان باغی برند دکورز

برند دکورز

تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس:

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912