چیدمان و دکور تابستانی زیبا و جذاب

چیدمان و دکور تابستانی، ویژگی های فوق العاده ای دارد که باعث می شود از فضای باز، لذت بیشتری ببرید. این نوع چیدمان، معمولا پر از رنگ های زیبا و جذاب است که کمک می کند هم تحمل گرما آسان تر شود و هم اینکه روحیه بسیار بانشاط تر و شادتری در افراد ایجاد گردد. اگر شما هم به دنبال ایده هایی برای ایجاد یک چیدمان و دکور تابستانی هستید، تا انتهای این مقاله را بخوانید.

با ما در “دکورز” – یکی از برترین تولید کننده های مبلمان باغی با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات فضای باز – همراه باشید:

 

جذابیت چیدمان و دکور تابستانی

تابسان؛ فصل شادابی هاست. با اینکه هوا خیلی گرم است، اما روزهای بلند و اوقات فراغتی که در آن وجود دارد، فرصت غنیمتی است برای انجام تفریحات مختلف و مخصوصا در فضای باز. این روزها که استقبال مردم در کشور ما از فضاهای باز اختصاصی خیلی زیاد شده است، دکور و چیدمان تابستانی (همچنین مخصوص فصل های دیگر) هم جذابیت و طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است.

در واقع خیلی از مردم، فقط به اینکه در بیرون و خارج از فضای سرپوشیده بنشینند، کفایت نمی کنند و دوست دارند همه چیز را برای وقت گذرانی در آن مهیا کنند. مخصوصا اینکه خرید مبلمان باغی و دیگر تجهیرات مخصوص فضای باز هم به کمک آنها آمده است تا بتوانند ساعت های طولانی تری در باغ و محوطه های فضای باز خود بنشینند و تفریح کنند.

چیدمان و دکور تابستانی همان چیزی است که کمک می کند فضای باز زیباتر شود و از بودن در آن لذت ببرید. جزئیات این نوع چیدمان به گونه ای است که به تقویت روحیه در شما کمک زیادی می کند زیرا پر از رنگ و طرح زیباست. به همین خاطر، پیشنهاد می کنیم که حتما و حتما، حتی شده به اندازه یک آیتم کوچک و کم هزینه، از ایده هایی که در ادامه می گوییم، استفاده کنید.

10 ایده برای چیدمان و دکور تابستانی در فضای باز

1. مبلمان رنگی بخرید

اگر هنوز مبلمان باغی نخریده اید، پیشنهاد می کنیم که در خرید آن کمی جسورانه عمل کنید. یک چیدمان رنگی یا بهتر بگوییم رنگارنگ، نه تنها برای فصل تابستان عالی است، بلکه کمک می کند چیدمانی عالی در همه فصل ها داشته باشید. ممکن است فکر کنید که پیدا کردن چنین مبلمانی مقدور نیست، آن هم از نوع پلی رتن که بیشتر نمونه های موجودِ آن در بازار به رنگ طوسی و قهوه ای هستند.

اما باید بگوییم که شما هر مدل و رنگی را که دوست داشته باشید، می توانید به سلیقه خودتان به “برند دکورز” سفارش دهید. پس یادتان باشد برای انتخاب های خود در بین محصولات دکورز محدودیت ندارید.

مبلمان رنگی

2. مبلمان با رنگ بولد و خاص بخرید

شاید فکر کنید که رنگ های خاص، فقط برای کاتالوگ ها و مجلات زیبا هستند، اما بهتر است نظرتان را تغییر دهید. کمی از فضای رنگ های خنثی و بدون هیجان دور شوید و بهترین ترکیب رنگی که دوست دارید را ایجاد نمایید. متاسفانه در کشور ما، رنگ ها نادیده گرفته می شوند: در انتخاب رنگ لباس، در انتخاب رنگ خودرو، در انتخاب آیتم های دکوراسیون و… . شما رنگ ها را نادیده نگیرید و از دیدن و به کار بردن آنها لذت ببرید.

مبلمان با رنگ خاص

3. خودتان دست به کار تعمیر و نوسازی شوید

اگر مبلمان باغی شما کهنه شده اند و امکان خریدن انواع جدیدتر و مدرن تر را ندارید، پس خودتان دست به کار تغییرات در آنها شوید. مبلمان چوبی، بهترین فرصت برای تغییر رنگ هستند. بهتر است از ترکیب رنگ های روشن و پاستیلی ایده بگیرید.

طراحی تراس و بالکن

4. روی کوسن ها و بالشتک ها هم می توانید مانور بدهید

یکی دیگر از ایده های ارزان قیمت برای تغییر دکوراسیون و ایجاد یک چیدمان و دکور تابستانی زیبا، تعویض پارچه های روکش کوسن ها و بالشتک های مبلمان، تخت استخری و تاب آویزی است. می توانید از تعداد بسیار زیادی بالشتک استفاده کنید تا دکور خاص تری بسازید. رنگ های روشن بهترین انتخاب هستند اما می توانید طرح های تابستانی را هم در آن ترکیب کنید.

کوسن های رنگی برای چیدمان و دکور تابستانی

5. با مبلمان مشکی هم می توانید یک چیدمان رنگی داشته باشید

حالا که صحبت از رنگ های زیبا و خیره کننده شد، لازم است بدانید که با مبلمان رنگ تیره و مشکی هم می توانید یک چیدمان و دکور تابستانی داشته باشید. رنگ های بولد و کاملا متناقض را در انتخاب های خود بگنجانید. مثلا این ترکیب رنگ زرد و سرخابی در کنار مبلمان حصیری مشکی رنگ، یک خروجی بسیار خاص و زیبا داشته است.

ترکیب رنگ های زیبا

6. یک تراس دنج و راحت طراحی کنید

اگر در منزل خود، تراس یا بالکن دارید؛ می توانید ایده های چیدمان و دکور تابستانی را در آن اجرا کنید. اتفاقا در طراحی تراس و بالکن به دلیل اینکه مبلمان و تجهیزات محدود هستند، راحت تر می توان تغییرات دکوراسیون را اجرا کرد. مبل های تکی، پاف و نیمکت ها، بهترین انتخاب برای چیدمان تراس و بالکن هستند.

طراحی یک تراس جذاب

7.یک نهارخوری جالب و بامزه در باغ 

قرار دادن یک میز نهارخوری بزرگ زیر سایه یک درخت در باغ و انتخاب صندلی های ظریف با رنگ روشن و ملایم صورتی، باعث شده این بخش از باغ بسیار دوست داشتنی و جذاب تر باشد. شما هم می توانید چنین ایده هایی را برای خاص تر کردن دکور باغ و فضای باز اجرا کنید.

میز نهارخوری با صندلی های ظریف

8. مبلمان سفید

با اینکه در قسمت های قبلی از محاسن و زیبایی های رنگ های ملایم و تابستانی گفتیم، اما رنگ سفید مونوکروم، همیشه یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل تابستان است. تماشای یک دکوراسیون کاملا سفید، به خودی خود باعث القای حس خنکی، شادابی و پاکی می شود.

مبلمان سفید رنگ فضای باز

9. گل های رنگی و درختچه های پربرگ را فراموش نکنید

یکی دیگر از ایده های ارزان قیمت برای دکوراسیون باغ و فضای باز، ایجاد فضای سرسبز و پوشیده از گل های رنگی در آن است. دیدن منظره گل و گیاهان در باغ و دیگر محیط های باز، حس بسیار خوبی ایجاد می کند که اتفاقا مراقبت و رسیدگی به آنها نیز باعث بهبود خلق و خوی افراد می شود. می توانید با قرار دادن داربست های کوچک در کنار گیاهان پیچنده، یک سایبان سبز در فضای باز بسازید.

دکور تابستانی پر از گل

10. ست کردن آیتم های کوچک و جزئی در چیدمان و دکور تابستانی

این هم یک ایده ارزان قیمت دیگر که قطعا کمک می کند به سادگی و در کمترین زمان، دکوراسیون فضای باز را آپدیت کنید. در اینجا، منظور ما سِت کردن رنگ گلدان ها با رنگ کوسن هاست که چون رنگ نارنجی بولد انتخاب شده است، کاملا متناسب با فصل تابستان و چیدمان و دکور تابستانی است.

ایده های رنگی تابستانی

چرا باید مبلمان و تجهیزات باغی را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان چند منظوره

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912