خرید زیباترین و بهترین مبلمان فضای باز

به نظر شما هنگام خرید اسباب و لوازم باغی، باید به چه چیزهای توجه کرد؟ چطور می توان بهترین مبلمان فضای باز را خریداری کرد؟ روی چه مسائلی باید دقت به خرج دهیم تا بهترین مبلمان فضای باز را انتخاب و تهیه کنیم؟ اصلا چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیریم تا بتوانیم باغ، ویلا، پاسیو و یا هر جای دیگر که مد نظرمان هست را به بهترین نحو تجهیز کنیم؟

با ما در “دکورز” تولید کننده برتر انواع مبلمان فضای باز و تامین کننده تجهیزات باغی – همراه باشید تا نکات مهم که منجر به خرید بهترین مبلمان فضای باز می شود را برایتان شرح دهیم:

 

مبلمان فضای باز به چه کاری می آیند و چه نکاتی در خرید بهترین مبلمان فضای باز مهم اند؟

خرید بهیترین مبلمان فضای باز

 

آشنایی با مبلمان فضای باز دکورز + 54 مدل جذاب مبلمان باغی

 

 

واقعیت این است که اوقات ما در زندگی امروزی، بسیار کسالت آور و همراه با خستگی و کلافگی طی می شود. به همین خاطر استقبال از فرصت هایی که داریم، می تواند باعث شود که حال خودمان و دیگر افراد خانواده بهتر شود و راحتی و آرامش بیشتری به دست آوریم. اینکه بتوانیم به طور هوشمندانه، تراس یا پاسیو کوچک خانه را به یک اتاق دلباز و کاربردی تبدیل کنیم، هم فضای بیشتری در دسترسمان قرار می دهد و هم اینکه قطعا روحیه بهتری به دلیل استفاده از نور طبیعی و هوای تازه نصیبمان می کند.

بهترین مبلمان فضای باز، همانی است که هم راحت و باکیفیت باشد و هم با فضایی که در اختیار داریم، تناسب داشته باشد. هنگام خرید مبلمان باغی و مبلمان فضای باز، باید به نکات زیر دقت کنید:

 

1. یک فهرست از چیزهایی که می خواهید، تهیه کنید

اول از همه باید بدانید که برای تجهیز فضای باز خود به چه چیزهایی نیاز دارید. اگر می خواهید آن را برای جشن ها و مهمانی های بزرگ تجهیز کنید، به مبلمان و ست غذاخوری نیاز دارید. اگر آن را به عنوان یک کنج دنج می خواهید، باید به فکر نیم ست، مبل های راحتی و… باشید. بنابراین تهیه یک لیست از چیزهایی که دوست دارید داشته باشید، می تواند کمک بسیار خوبی برای خرید بهترین مبلمان فضای باز باشد.

نکته مهم:

در این لیست بندی، در نظر گرفتن فضا و متراژی که در اختیار دارید، خیلی مهم است. نیاز شما به مبلمان اوت دور در یک تراس کوچک در مقایسه با یک باغ بزرگ، بسیار متفاوت است.

 

2. راحتی مبلمان فضای باز

ست مبلمان آمستر

برای اینکه بهترین مبلمان فضای باز را خریداری کنید، باید قبل از خرید، راحتی و نشیمن آن را تست کنید. تنها نباید جذب نمای کار و مدل آن شوید، چون نشستن روی آن و راحتی و آسایش در زمان استفاده، بسیار مهم تر است، درست مانند وقتی که می خواهید برای داخل خانه مبل بخرید!

 

3. نگهداری و مراقبت آسان و بدون دردسر

شما باید از مبلمان فضای باز خود به نحو احسن مراقبت کنید تا دچار خرابی نشود و نمای آن، سالم و زیبا باقی بماند. پس بهتر است به دنبال جنس هایی باشید که کمترین مراقبت و رسیدگی را می خواهند و کمتر به دردسر بیفتید.

انواع متریال مختلف و متنوع برای ساخت مبلمان فضای باز وجود دارد، ولی مبلمان حصیر بافت رتن، یکی از بهترین ها و کم مراقبت ترین هاست. کافیست یک دست مبلمان حصیری باغی بخرید تا با کمی مراقبت منظم، تا سال های سال از آن استفاده کنید. بدون اینکه دستخوش خرابی، زنگ زدگی، پوسیدگی و تغییر رنگ شود و یا حتی شاهد رشد قارچ و کپک در آن باشید.

 

4. توجه به رنگ ها و زیبایی مبلمان فضای باز

ست حصیربافت ورونیکا سوفاست از برند دکورز

بهترین مبلمان فضای باز، فقط از لحاظ جنس و کیفیت نباید مورد بررسی قرار بگیرد. زیبایی مدل مبلمان، کارایی آن و نیز رنگ هایی که می توانید انتخاب کنید و سفارش دهید، بسیار مهم است و اصلا نباید محدودیت داشته باشید. این طوری می توانید یک فضای باز دل انگیز و دوست داشتنی ایجاد کنید که از لحاظ زیبایی و جذابیت بصری هم عالی باشد و از طرفی باعث شود فضای باغ و ویلا و… ، بسیار شیک تر و باکلاس تر بشود.

 

5. خرید مبلمان چندکاره

یک روش بسیار عالی برای صرفه جویی در هزینه ها، خرید محصولات چندکاره است. مثلا یک میز با طراحی مخصوص خود می تواند علاوه بر میز، یک آتشدان هم باشد. یا مبل هایی با ابعاد بزرگ و قابلیت استفاده به عنوان تخت برای استراحت. یا مثلا انواع پاف که هم می تواند میز باشد و هم یک نیمکت عالی برای نشستن در زمانی که جمعیت زیاد است.

 

باکیفیت ها، گرانتر هستند…

هر چه قدر پول بدهید، آش می خورید! این ضرب المثل قدیمی، موقع خرید هر چیزی به کار می آید. یادتان باشد که یک محصول باکیفیت، زیبا و عمری را هرگز نمی توانید ارزان بخرید. بنابراین بهتر است به جای خرید اجناس بی کیفیتی که حتی در زمانی که آن را تازه خریداری کرده اید، کیفیت و راحتی مطلوب ندارند، روی تامین بودجه بیشتر برای خرید بهترین مبلمان فضای باز تمرکز کنید. بهتر است برای اینکه بتوانید بهترین مبلمان فضای باز را از بهترین برند بخرید، کمی صبر کنید تا اینکه عجولانه یک مبلمان بی کیفیت خریداری نمایید، زیرا قطعا مجبور خواهید شد پول بیشتری برای تعویض آن هزینه کنید.

مطالب پیشنهادی “سایت دکورز”:

مبلمان فضای باز بخریم یا نه؟

مبلمان فضای باز فلزی بهتر است یا مبلمان حصیری؟

نحوه نگهداری از مبلمان فضای باز

 

خرید بهترین مبلمان فضای باز با کیفیت تضمینی و زیبایی فوق العاده – برند دکورز

برند دکورز

خوشبختانه باید بگوییم که برند دکورز، دارای تولیدات بسیار ارزشمند و باکیفیت در زمینه محصولات و مبلمان باغی و اوت دور در ایران است. انواع ست مبلمان، نیم ست، میز و صندلی، ست غذاخوری، تخت استخری و تاب و… ، با بهترین متریال و کیفیت در این مجموعه تولید می شود که می توانید مدل های جذاب آن را برای محیط های کوچک و بزرگ انتخاب نمایید.

محصولات برند دکورز، همگی از جنس حصیر پلی رتن هستند که دارای بالاترین استانداردها و از جمله ی بهترین مبلمان فضای باز محسوب می شوند. ویژگی های مبلمان حصیربافت پلی رتن برند دکورز:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ، کپک و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت (جنس پلیمری بسیار مقاوم)
  • اسکلت آلومینیومی مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

ضمانت و خدمات پس از فروش:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 
موبایل: 5641 324 0912 

فروشگاه مرکزى 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

موبایل: 5951 105 0912