بهترین زمان خرید مبلمان فضای باز

اگر می خواهید بدانید که بهترین زمان خرید مبلمان باغی چه زمانی است، تا پایان این مقاله را مطالعه بفرمایید. برای خرید هر نوع محصولی باید در زمان مناسب اقدام کنید تا هم هزینه هایتان کاهش یابد و هم اینکه خرید مطمئن تری داشته باشید. به این می گویند یک خرید هوشمندانه و سودمند!

پس با ما در “دکورز” یکی از برترین تولید کننده های مبلمان فضای باز از جنس حصیری پلی رتن با بهترین کیفیت در ایران و تامین کننده انواع تجهیزات باغی – همراه باشید:

 

خرید مبلمان فضای باز

ست دونفره وارنا

اگر به تازگی تصمیم گرفته اید که مبلمان باغی خود را تعویض کنید و مدل های جدید مبلمان فضای باز را جایگزین آنها نمایید و یا اصلا تازه تصمیم گرفته اید که بخش هایی از فضای باز خانه یا باغ خود را تجهیز کنید و مبلمان باغی برای آن بخرید، باید بگوییم که این تصمیم شما، تاثیر بسیار عالی و مثبتی روی کیفیت زندگی خود و خانواده تان خواهد داشت. چرا که سپری کردن اوقات فراغت در فضای باز، کمک می کند روحیه بسیار بهتری پیدا کنید و خیلی هم بیشتر خوش بگذرانید.

اما نکاتی هم درباره زمان خرید مبلمان فضای باز وجود دارد که بهتر است آنها را بدانید. این طوری می توانید:

  1. مبلمان خود را با قیمت های مناسب تری خریداری کنید.
  2. درگیر شلوغی های فصلی هم نمی شوید و می توانید با آرامش خاطر بیشتری مدل های مد نظرتان را بررسی و ارزیابی کنید.

 

بهترین زمان خرید مبلمان فضای باز

مبلمان راحتی فضای باز

قبل از شروع فصل گرما

مبلمان فضای باز در اواخر فصل بهار و فصل تابستان، بیشترین میزان تقاضا را دارد و این موضوع باعث افزایش قیمت ها می شود. بنابراین قبل از شروع فصل گرما و تعطیلات تابستانی، بهترین زمان خرید مبلمان باغی است.

استفاده از فرصت تخفیف ها

می توانید زمان خرید مبلمان باغی را در جشنواره ها و تخفیف های فروشگاه های عرضه کننده مبلمان فضای باز قرار دهید که قیمت ها شکسته می شوند و با تخفیف های مناسب، می توانید خریدهای بیشتری را انجام دهید. البته در این روزها با شلوغی فروشگاه ها هم مواجه می شود.

برند دکورز:

ما برای راحتی مشتریان مجموعه بزرگ دکورز، امکان خرید آنلاین از طریق سایت را فراهم کرده ایم. بنابراین لازم نیست نگران این موضوع باشید. می توانید مدل مورد نظرتان را در سایت بررسی کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید و راهنمایی های لازم را درباره محصولات و خریدتان دریافت نمایید.

 قبل از پایان سال

می دانید که تمام محصولات و تمام خدمات در کشور ما، بعد از تعطیلات سال نو با تغییر در قیمت ها و تعرفه ها همراه هستند. بنابراین اگر می خواهید مبلمان مورد نظر خود را با قیمت مناسبی بخرید، حتما این موضوع را مورد توجه قرار دهید و زمان خرید مبلمان فضای باز را به بعد از سال نو موکول نکنید. ضمن اینکه این طوری می توانید مبلمان را در تعطیلات عید نوروز هم استفاده کنید.

یک نکته بسیار مهم:

در زمان خرید مبلمان باغی، دقت کنید که شلوغی های بازار باعث نشود که مبلمان دیر یا با ارسال نامناسب به دستتان برسد. متاسفانه یکی از مشکلاتی که بسیاری از خریداران در زمان خرید مبلمان (مبلمان خانه یا فضای باز) با آن مواجه می شوند، خرابی هایی است که به دلیل بی دقتی در ارسال و حمل و نقل مبلمان پیش می آید و اغلب فروشندگان از عودت مبلمان هم خودداری می کنند.

 

پاسخ به چند سوال:

از چه فروشگاه هایی مبلمان فضای باز بخریم؟

  • فروشگاه هایی که کیفیت مبلمان را تضمین می کنند.
  • قیمت های مناسب دارند و جنس بی کیفیت را با قیمت های بالاتر عرضه نمی کنند.
  • ارسال سریع دارند و با بسته بندی مناسب، مبلمان را به صورت 100 درصد سالم به دستتان می رسانند.
  • پشتیبانی مناسب ارائه می دهند و هم پیش از خرید و هم بعد از آن، پاسخگوی شما هستند.

در زمان خرید مبلمان فضای باز، دنبال چه جنسی بگردیم؟

جنس مبلمان باغی، مهمترین چیزی است که در زمان خرید مبلمان باید به آن دقت داشته باشید. خرید یک مبلمان بی کیفیت و با متریال نامناسب باعث می شود هم از خریدتان پشیمان شوید و هم اینکه این خودش یک خسارت است، زیرا نمی توانید به صورت طولانی مدت از آن مبلمان استفاده کنید و یا اینکه آنقدر درگیر مراقبت از مبلمان در فضای باز خواهید شد که لذتی از آن نمی برید.

یک مبلمان فضای باز خوب و باکیفیت، ویژگی های زیر را دارد:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • رنگ مقاوم و ثابت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای اتصالات
  • مناسب برای تمام فصول

برند دکورز، افتخار دارد که تمامی محصولات خود را با بهترین و مرغوب ترین متریال و کیفیت ساخت بالا، تولید و عرضه نماید و “ارائه ضمانت 24 ماهه محصولات” نیز مهر تاییدی بر این کیفیت است.

در زمان خرید مبلمان فضای باز، دنبال چه مدل هایی بگردیم؟

برای هر نوع فضای باز، مدل های گوناگونی از مبلمان و تجهیزات باغی وجود دارد که این خود شما هستید که تعیین می کنید که کدام مدل به دردتان می خورد. البته در “وبلاگ سایت دکورز”، راهنمای کاملی برای شما قرار داده ایم که چند نمونه از آنها را در پایین مشاهده می کنید، روی آنها کلیک کنید:

مبلمان و تجهیزات باغی کاربردی و ضروری برای خانواده ها

مبلمان و تجهیزات باغی ضروری و کاربردی برای هر نوع فضای باز

کدام نوع مبل و صندلی پلیمری مناسب باغ من است؟

 

کیفیت برتر مبلمان و محصولات برند دکورز – مبلمان حصیری پلی رتن

میز و صندلی فضای باز

برند دکورز دارای انواع میز و صندلی، ست دو نفره و نیم ست، مبلمان کامل، مبلمان ال و راحتی، تخت استخری، تاب و مبلمان دیگر از جنس حصیر بافت پلی رتن می باشد که در رنگ ها و طرح های بسیار زیبا و شیک تولید می شود و برای چیدمان باغ و ویلا و به طور کلی فضاهای خارجی کوچک و بزرگ، بسیار متناسب هستند.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912