خرید میز جلو مبلی برای فضای باز

انتخاب میز جلو مبلی کار خیلی سختی نیست اما اگر در زمان خرید آن بی دقتی کنید، قطعا نمی توانید آن استفاده ای که مدنظرتان هست را از آن داشته باشید و همیشه یک مشکلی با میز جلو مبلی خود خواهید داشت. مخصوصا درباره خرید میز جلو مبلی برای فضای باز که قطعا حساسیت بسیار بیشتری هم دارد.

پس با ما در “دکورز”یکی از بهترین تولید کنندگان مبلمان فضای باز و انواع میز و صندلی باغی با بهترین کیفیت در ایران – همراه باشید تا نکات مهم در این زمینه را خدمتتان توضیح دهیم:

 

تنوع میز جلو مبلی فضای باز

میز و صندلی باغ

یکی از چیزهایی که در زمان خرید شما را سردرگم می کند، تنوع بالای محصولات است. البته این تنوع در تولیدات یک امتیاز ویژه است و باعث می شود برای هر نوع استفاده و سلیقه ای، یک مدل مناسب وجود داشته باشد تا پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان باشد. تنها مشکلی که ممکن است پیش بیاید، عدم توجه خریداران به نکات مهم می باشد که البته جای نگرانی نیست، چون در ادامه، این نکات مهم را به شما خواهیم گفت.

نکته بسیار مهم در زمان خرید میز جلو مبلی برای فضای باز

قبل از اینکه به دنبال خرید میز جلومبلی باشید، باید این نکته را بدانید که همیشه باید این کار را بعد از خرید مبل انجام دهید. زیرا مبل، یک آیتم اصلی است و میز یک آیتم مکمل و جانبی. بنابراین میز باید در تناسب با مبل خریداری شود.

شاید تا سال های پیش، خریداران همیشه مجبور بودند میزی که در ست مبلمان همراه آن بود را خریداری کنند. اما در سال های اخیر با تغییر تکنیک های دکوراسیون، این موضوع هم کمی گستردگی پیدا کرد و امروزه بیشتر تولید کنندگان مبلمان، آنها را بدون میز جلومبلی ارائه می کنند و مشتری ها می توانند با توجه به سلیقه و نیازی که دارند، مدل مناسب میز را جداگانه انتخاب کنند.

میزهای جلومبلی فضای باز نیز همین گونه اند، البته اگر از یک برند تولید کننده داخلی مانند ” گروه تولیدی دکورز” خرید کنید. زیرا ما در این برند، تنوع بالایی از میزهای جلو مبلی، انواع میز غذاخوری و میز بار و کافی و امکان سفارش اختصاصی هر یک از محصولات را ایجاد کرده ایم تا مشتریان این مجموعه بتوانند کاملا باب سلیقه خود و نیازی که دارند، خرید نمایند.

طراحی بالکن و تراس باید چگونه باشد؟

 

نکات مهمی که در زمان خرید میز جلو مبلی برای فضای باز باید به آن دقت کنید:

مبلمان راحتی فضای باز

ارتفاع میز جلو مبلی

ارتفاع میز جلو مبلی باید با ارتفاع مبل روبروی آن هماهنگ باشد. به طور استاندارد، ارتفاع میز باید بین 50 تا 55 سانتی متر باشد. اما همیشه استثنا نیز وجود دارد و اگر مبل مورد نظر شما، ارتفاع کوتاه تر یا بلندتری از حد استاندارد دارد، بهتر است بدانید که ارتفاع میز جلوی آن باید در حدود 2.5 تا 6 سانت از مبل کوتاه تر باشد. با این تناسب، به راحتی می توان از میز استفاده کرد.

طول میز جلو مبلی

مورد دیگر، طول میز است که باید کاملا مورد توجه قرار بگیرد. برای این موضوع هم یک تناسب کلی وجود دارد و نیازی نیست که خیلی به خودتان سختی بدهید. طول میز جلو مبلی باید در حدود ۲/۳ (دو سوم) طول مبل باشد. این تناسب، کمک می کند تا رفت و آمد بین مبل و میز راحت تر باشد و همچنین سطح استفاده و دسترسی به میز نیز کافی باشد.

جنس میز جلو مبلی

و اما آخرین نکته ای که باید در زمان خرید میز جلو مبلی برای فضای باز به آن توجه کنید، جنس میز است. درست مانند تمام آیتم های دیگری که برای فضای باز می خرید، باید جنس میزها هم کاملا متناسب برای استفاده در فضای باز و شرایط محیطی سخت باشد.

بنابراین استفاده از میزهای معمولی که در فضای داخلی از آن استفاده می شود، به هیچ عنوان کار درستی نیست و باعث می شود خیلی زود، آثار خرابی، کهنگی و فرسودگی در میز نمایان شود. ضمن اینکه چنین کاری اساسا بهداشتی هم نیست. زیرا در فضای باز، انواع جانوران و حشرات مضر وجود دارند که می توانند در لابه لای درز میز و احتمالا خط و خشی که به مرور روی آنها ایجاد می شود، تخم ریزی و تولید مثل کنند. همچنین وجود رطوبت در فضای باز نیز می تواند کپک زدگی و رشد میکروارگانیسم های مضر را در پی داشته باشد.

پس باید چه میزی بخریم؟

بهترین جنس و متریالی که برای میز فضای باز در بازار وجود دارد، میزهای حصیری پلی رتن برند دکورز است. ما با اطمینان کامل از محصولات خود، امکان استفاده کاملا بهداشتی از مبلمان و میزهای فضای باز را در اختیار خریداران این مجموعه قرار داده ایم. زیرا تمامی محصولات از پوشش حصیری پلی رتن با تکنولوژی نانو تولید می شوند و کاملا استریل و بهداشتی هستند و امکان رشد میکروب، حشرات و کپک روی مبلمان و میزها وجود ندارد.

ضمن اینکه این محصولات ضدآب و ضدپوسیدگی هستند و در معرض رطوبت یا تابش اشعه ماوراء بنفش، دچار کهنگی، پوسیدگی و خرابی نمی شوند.

فرش فضای باز بخریم یا نه؟

 

چرا باید مبلمان و تجهیزات باغی را از جنس حصیری پلی رتن انتخاب کنیم؟

امروزه، استفاده از مبلمان حصیری پلی رتن مخصوص فضای باز و تجهیزات باغی برای ایجاد آسایش و راحتی در فضاهای باز مانند باغ و ویلا به یک ضرورت انکارناپذیر تبدیل شده است. برند دکورز یکی از برترین تولید کننده های انواع مبلمان و محصولات حصیری پلی رتن می باشد که زیبایی و کیفیت را به معنای واقعی به نمایش گذاشته است. تمامی محصولات و مبلمان باغی برند دکورز از جنس پلی رتن (پلیمر بسیار مقاوم) هستند که از بهترین مواد اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب تولید می شود. این محصولات دارای ویژگی های بسیار عالی هستند که آنها را در داخل کشور، از دیگر محصولات و برندها متمایز می سازد، مانند:

  • ضد آب (Water Resistance)
  • غیر سمی (Non-Toxic)
  • مقاوم در برابر اشعه خورشید (UV Resistance)
  • ضد الکتریسیته ساکن (Anti-Static)
  • ضد قارچ و باکتری (Anti-Bacterial)
  • مستربچ های رنگی مقاوم (Color Masterbatch)
  • الیاف حصیری زیبا و دست بافت
  • اسکلت مقاوم و بادوام
  • کیفیت بالای جوشکاری ( آرگون )
  • مناسب برای تمام فصول

مبلمان فضای باز دکورز

ضمانت و خدمات پس از فروش مبلمان و تجهیزات باغی برند دکورز:

از آنجا که محصولات برند دکورز، همگی تولید داخل هستند، دارای بهترین کیفیت و بالاترین سطح پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشند. کیفیت برتر مبلمان باغی دکورز و ارائه ضمانت معتبر 24 ماهه، باعث شده تا ما به انتخابی بی نظیر برای تجهیز باغ، ویلا و… تبدیل شویم.

اطلاعات تماس

کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود…

فروشگاه مرکزی 1

کرج، عظیمیه، بلوار کاج، ساختمان خورشید

تلفن: 1301 3254 026 

فروشگاه مرکزی 2

تهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ولیعصر، جنب بانک سپه، پلاک 3098

  • شماره تماس موبایل شعب مرکزی تهران و کرج: 5641 324 0912